نایب رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد از موج جدید واگذاری تیم های دولتی و خصوصی گفت: «هیچ وزارتخانه و نهادی حق واگذاری تیم های خود را ندارد و نباید چنین جریانی در فوتبال کشور باب شود.»
 

مهر: مهدی تاج ادامه داد: «اینکه شنیده می شود به تازگی برخی دستگاههای دولتی و شرکت های خصوصی قصد واگذاری امتیاز تیم های خود را مطرح کرده اند و قصد دارند از لیگ برتر و لیگ دسته اول کناره گیری کنند اتفاق جالبی نیست و در نشست اخیر با هیئت های فوتبال استانها به آنها تاکید کردیم هیچ ارگانی حق واگذاری هیچ تیمی را ندارد. هیئت های فوتبال بالاترین مرجع اجرایی و نماینده فدراسیون فوتبال در استانها هستند و به آنها تاکید کرده ایم نباید اجازه بدهند با یک ابلاغ مسئولیت یک تیم از سوی یک شرکت و یا نهاد دولتی واگذار شود.»

او ادامه داد: «به اعتقاد من باید در این زمینه با تدبیر عمل کرد و با اندیشیدن راهکارهای مناسب در این زمینه به تصمیم گیری پرداخت. تصمیمات احساسی و عجولانه به فوتبال باشگاههای کشور لطمه می زند و فدراسیون فوتبال قویا مقابل این جور مسائل خواهد ایستاد. باید مکانیزمی در فوتبال باشگاهی و تیم داری ایجاد شود که مدیران باشگاهها و شرکت های تحت پوشش تحت هر شرایطی اجازه ندهند تا تیم های باشگاهی از مسابقات کناره گیری کنند و یا بخواهند امتیاز خود را واگذار نمایند.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com