سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران از برخی اتفاقات این تیم انتقاد کرد.
 
برنا: منصور پورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار ورزشی برنا گفت: متأسفانه این روزها که تیم در شرایط حساسی به سر می برد و  به انسجام بیشتری نیاز دارد برخی اتفاقات موجب شده تا مشکلاتی ایجاد شود.

وی در توضیح این مشکلات گفت: وقتی بازی ها به پایان نزدیک می شود متأسفانه بازیکن احساس می کند باید در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و شاید هم به خاطر موقعیت فصل بعد خود احساس خطر می کنند ، لذا ممکن است رفتاری از او سر بزند که خوشایند نباشد. یکی از اشکالات فوتبال ما همین است که بازیکن وقتی از ترکیب 11 نفر بیرون می ماند به خودش حق می دهد که اخم کند.
 
پورحیدری اضافه کرد: متأسفانه یکی دیگر از مشکلات تیم ما که قطعاً با آن برخورد می کنیم انتقال اخبار داخلی به بیرون از تیم است؛ برای من عجیب است که عده ای دست به چنین کاری می زنند .

سرپرست استقلال در ادامه خبر درگیری لفظی خود با فیلیپ دسوزا، هافبک برزیلی استقلال را کذب خواند و گفت: آقای دسوزا ظاهراً از بازی نکردن خود طی هفته های اخیر ناراحت بود و در فرودگاه تهران وقتی بنده مشغول جمع کردن پاسپورت های بازیکنان برای اخذ ویزای قطر بودم، ایشان گفت من پاسپورتم را نمی دهم و می خواهم به باشگاه بروم و با فتح الله زاده صحبت کنم. این کل اتفاق بود ، حالا نمی دانم چرا عده ای گفته اند پورحیدری و دسوزا درگیر شده اند، ضمناً این بازیکن فعلاً در اختیار باشگاه است و اجاه حضور در تمرینان را ندارد .

سرپرست استقلال خبر قهر مهدی امیرآبادی را نیز تکذیب کرد و گفت: این هم از آن دست خبر هایی است که عده ای برای به حاشیه بردن تیم منتشر کرده اند.

پورحیدری با اشاره به عدم دخالت خود در تعویض های استقلال گفت: این مسئله به آقای مظلومی بر می گردد و خود ایشان باید پاسخگو باشد؛ شاید بنده در مورد تعویض ها نظر متفاوتی بدهم و شاید هم با نظر آقای مظلومی موافق باشم، اما تا این لحظه دخالتی در مسائل فنی نداشته ام .

وی در ادامه به برنا گفت: به نظر من مشکل اصلی تیم ما برخی اشتباهات فاحش و فردی است که امتیازات را از ما می گیرد؛ مثل اتفاقاتی که در بازی با السد قطر در تهران افتاد و یا در بازی با تراکتور سازی تبریز شاهد بودیم؛ و اوج این اشتباهات را در همین بازی اخیر مقابل پاختاکور ازبکستان دیدیم. متأسفانه این مشکل بزرگی برای تیم ما است که بازیکنان فقط به فکر حمله کردن و گل زدن هستند، در صورتی که در فوتبال حرفه ای حفظ امتیاز مهم تر از هر چیزی است.

پورحیدری درباره شایعات این روزها مبنی بر قرارگرفتن نام چند بازیکن مطرح استقلال در لیست فروش گفت: خدا شاهد است که این مسئله صحت ندارد ، بنده به آقای مظلومی و فتح الله زاده نزدیک هستم و می دانم تا این لحظه نه لیست خریدی مطرح شده و نه لیست فروشی.
 
سرپرست آبی پوشان پایتخت در انتها گفت: بنده نمی خواهم از آقای مظلومی دفاع کنم اما بد نیست شرایط ابتدای فصل را هم به یاد بیاوریم و با توجه به آن مشکلات و سطح توقعات آن روزها درباره کادر فنی قضاوت نماییم؛ به نظر من مظلومی تا این جای کار عملکرد بدی نداشته است؛ فقط متأسفانه در این روز های حساس که تیم به انسجام و یک دلی نیاز دارد عده ای شرایط را درک نمی کنند
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com