معاون باشگاه استقلال درباره اعتراض های دسوزا و در اختيار قرار گرفتن او توسط مظلومی به کميته انضباطی عنوان کرد: دسوزا در اختيار کميته انضباطی باشگاه قرار گرفته است که يکشنبه برای او جلسه ای تشکيل می شود...
 
تابناك: تیم فوتبال سپاهان اصفهان با هواپیما از قطر به تهران آمد و پس از آن محمدرضا ساکت،مدیر عامل این باشگاه قصد کرد به همراه راننده خود مسیر اصفهان - تهران را با خودرو شخصی طی کند اما در پی رعایت نکردن قانون به علت سرعت بالا( 191 کیلومتردر ساعت)در مسیر اتوبان اصفهان - قم خودرو شخصی اش توقیف شد. 


فدراسیون حق عضویت لیگ برتری ها را اعلام کرد ؛ هر تیم 50 میلیون، هر بازیکن یا مربی 2 میلیون 
بر اساس پیشنهاد فدراسیون فوتبال حق عضویت اعضای حقوقی فوتبال شامل باشگاهها و تیم ها در سال 91 - 90 برای لیگ برتر فوتبال 500 میلیون ریال، لیگ دسته اول 100 میلیون ریال و لیگ دسته دوم 20 میلیون ریال تعیین شده است. همچنین حق عضویت اعضای حقیقی فوتبال شامل: بازیکنان و کادر فنی در لیگ برتر 20 میلیون ریال، لیگ دسته اول فوتبال 6 میلیون ریال و لیگ دسته دوم فوتبال 2 میلیون ریال تعیین شده است. 
همچنین مهدی تاج ،نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرد این فدراسیون سال گذشته بابت مبلغ حق عضویت 3 میلیارد تومان درآمدزایی داشته است. این حق عضویت ها از 32 هیئت فوتبال کشور دریافت شده است. 


ترابیان: کی روش برای امیدها مربی خارجی نمی خواهد 
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش تمایلی به جذب مربی خارجی برای تیم امید ندارد.عباس ترابیان در مورد اینکه مهدی تاج اعلام کرده بود کی روش درحال مذاکره با گزینه مورد نظر فدراسیون برای تیم امید است، تصریح کرد: کی روش با چند گزینه صحبت کرده و هنوز دو گزینه دیگر باقی مانده است. او پس از بررسی گزینه ها می گوید کدام مربی می تواند به تیم امید کمک کند و کدام به درد استعدادیابی می خورد. 


عنایتی: از سپاهان می روم 
رضا عنایتی گفت: «نمی گویم از نیمکت نشینی خسته شده ام اما ترجیح می دهم به تیمی بروم که در آن نیمکت نشین نباشم. سپاهان بهترین مهاجمان را در اختیار دارد و به همه یکسان بازی رسیده است. فکر می کنم حتی یک دقیقه بازی در این تیم هم هنر است زیرا هر تیمی آرزوی داشتن یکی از این مهاجمان را دارد.»وی درباره اینکه آیا از قلعه نویی دلخور است، گفت: «هرگز از قلعه نویی ناراحت نیستم. به او حق می دهم که به مهاجمان تیمش به صورت چرخشی بازی دهد. رفاقت من و قلعه نویی ربطی به فوتبال ندارد و همیشه پابرجاست.» 


آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس 
دکتر فرید زرینه در خصوص مصدومیت غلامرضا رضایی گفت: پس از استراحت های مکرری که این بازیکن داشت کار با توپ را از روز گذشته آغاز کرده اما هنوز تست نهایی نشده تا ببینیم در بازی روز یکشنبه می تواند پرسپولیس را برابر نفت تهران همراهی کند یا خیر. سعی خواهیم کرد تا فردا تکلیف رضایی را مشخص کنیم. 
وی افزود: ابراهیم شکوری نیز با رفع مصدومیت تمرینات خود را آغاز کرده و پس از تست مشخص شد برای بازی روز یکشنبه مشکل خاصی ندارد. 
زرینه در خصوص وضعیت بادامکی گفت: حسین بادامکی از ناحیه کمر دچار مصدومیت بدی شده است بر همین اساس وضعیت او برای بازی اصلا مشخص نیست. سعی خواهیم کرد او را به این بازی برسانیم. 


ورزش روی آنتن 
شبکه سوم سیما درنظر دارد مسابقات زیر را به صورت زنده برای علاقه مندان به ورزش پخش کند: 
* لیگ برتر فوتبال ایران 
شنبه 90/2/3 
پاس - ذوب آهن ساعت 16 
استقلال - نفت آبادان ساعت 18 
یکشنبه 90/2/4 
نفت تهران - پرسپولیس ساعت 19 
دوشنبه 90/2/5 
سپاهان- صبای قم ساعت 17
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir