مدير عامل باشگاه راه آهن برای اعتراض به داور از جايگاه ويژه به كنار زمين آمد.
 
فارس: محمد حسن انصاری فرد در دقیقه 80 زمانی كه داور خطایی پشت محوطه جریمه به سود استیل آذین گرفت و به بازیكنان راه آهن كارت زرد نشان داد از جایگاه ویژه سریع خود را به كنار زمین رساند و به داور چهارم و ناظر مسابقه اعتراض كرد.

* مهدی تارتار سرمربی راه آهن نیز در دقیقه 83 زمانی كه بازی به تساوی كشیده شد قصد انجام یك تعویض را داشت و می‌خواست مهاجم به میدان بیاورد كه به دلیل تعلل داور چهارم به این مسئله اعتراض كرد و در نهایت داور چهارم بدون اینكه شماره بازیكنان تعویضی را بالا ببرد تعویض را انجام داد.

*عزیز محمدی كه یكی از تماشاگران ویژه مسابقه استیل‌آذین و راه‌آهن است، وقتی با اعتراض خبرنگاران مواجه شد به ماموران انتظامی دستور داد افراد غیر خبرنگار را از جایگاه خبرنگاران بیرون كنند.

* سیروس دین محمدی و محسن خلیلی از جمله تماشاگران ویژه این دیدار هستند. ماتئوس بازیكن محروم استیل آذین نیز در جایگاه خبرنگاران حاضر شد.

* وحید نمازی مربی استیل آذین به داور اعتراض داشت كه داور مسابقه تذكر جدی به او داد و گفت در صورت تكرار مجبور به اخراجش خواهد شد.

* محمود یاوری به بازی میلاد زنیدپور معترض بود و در یك صحنه به او اعتراض شدیدی كرد و در نهایت در ابتدای نیمه دوم این بازیكن را تعویض كرد.

*در اواخر نیمه اول آمبولانس دیگری جایگزین آمبولانسی كه معدنچی را به بیمارستان برده بود، شد.

* یكی از نورافكن‌های ورزشگاه در نیمه اول روشن نمی‌شد كه در اوایل نیمه دوم روشن شد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com