در اوج جدال شانه به شانه تيم‌های مدعی قهرمانی، نتيجه دو بازی امروز می‌تواند سرنوشت قهرمانی در ليگ دهم حرفه‌ای را رقم بزند. از ساعت 16 ذوب آهن در خانه پاس همدان به ميدان می‌رود.
 
تابناک: ذوب آهن پس از پیروزی مقابل الریان قطر و اطمینان از صدرنشینی در گروه D لیگ قهرمانان آسیا برای كسب حداكثرامتیاز در چهارهفته پایانی لیگ برتر تمركز كرده است. شاگردان ابراهیم زاده كه اكنون 56 امتیاز دارند برای كم كردن فاصله با سپاهان 61 امتیازی و پایان دادن به طلسم نایب قهرمانی درفوتبال ایران امروز برای شكست پاس به میدان می‌رود و پس از آن چشم به اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بازی فردای سپاهان خواهند دوخت.

 بلافاصله پس ازاین بازی سوت آغاز بازی تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان به صدا درخواهد آمد. استقلال كه با یك امتیاز كمتر از ذوب آهن روی سكوی سومی ایستاده این شانس را دارد كه در صورت پیروزی در بازی خانگی این هفته و توقف ذوب آهن در همدان به مكان دوم جدول صعود كند. در بحبوحه اتفاقات شائبه‌برانگیز هفته‌های پایانی لیگ برتر سازمان لیگ هیچ برنامه خاصی برای برگزاری همزمان بازی‌ها ندارد و سپاهان با اطلاع از نتیجه بازی سایر رقبا فردا در اصفهان به مصاف صبا می‌رود.

 لیگ برتر ایران در حالی عنوان حرفه‌ای را یدك می‌كشد كه بازی‌هایش طبق یك برنامه اصولی و كم فشار برگزار نمی‌شود. چنانكه نتایج فاجعه بار تیم‌های ایرانی در هفته چهارم لیگ قهرمانان بی‌ارتباط با بازی‌های فشرده لیگ برتر نبود. بازی‌های لیگ برتر در حال حاضر به طور فشرده برگزار می‌شود اما پس از مسابقات هفته سی و دوم بازی‌ها دو هفته تعطیل می‌شوند تا تیم‌ها بدون دغدغه مسابقات باقی مانده خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار كنند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir