ديدار تيم‌های ابومسلم و فولاد يزد در چارچوب رقابت‌های ليگ دسته اول با حواشی زيادی همراه بود.
 
 
فارس: دیدار تیم‌های ابومسلم مشهد و فولاد یزد در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد و با برتری 3 بر یك ابومسلم به پایان رسید. 
این دیدار با حواشی زیادی از جمله اخراج 4 بازیكن و اعلام 13 دقیقه وقت اضافه همراه بود. 

فارس ، سعید گنج‌خانی و مجتبی انصافی از ابومسلم و حامد محمودی و مهدی پیكانی از فولاد بازیكنان اخراجی این دیدار بودند. 

*لیستی كه در اختیار خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار داشت با اشتباهاتی از جمله جابجایی شماره‌های برخی بازیكنان ابومسلم با فولاد یزد همراه بود. 

*علی حنطه، سرمربی ابومسلم در كنار زمین بسیار اعتراض كرد و در چندین صحنه قصد ورود به میدان را داشت. 

* در دقیقه 67 داور مسابقه یك ضربه آزاد پشت محوطه جریمه فولاد یزد اعلام كرد و این امر باعث شد تماشاگران نسبت به قضاوت داور معترض شوند و بطری‌های آب زیادی به زمین مسابقه پرتاب كنند. پس از این صحنه جو بازی بسیار ملتهب شده بود تا جایی كه پس از اعلام ضربه آزاد برای تیم ابومسلم یكی از مسئولان فولاد یزد تصمیم گرفت تیم را به بیرون زمین بیاورد اما رفتار مجید باقری‌نیا و آرامش وی باعث شد این تیم به زمین بازگردد. 

* زمانی كه داور 13 دقیقه وقت اضافه اعلام كرد، علی حنطه بسیار معترض بود و دائما در كنار زمین ایستاده بود. همین امر باعث شده بود داور چهارم در كنار زمین از او مراقبت كند تا وارد زمین نشود. 

* پس از اتمام این دیدار زمانی كه خبرنگاران برای مصاحبه با علی حنطه به پیش او رفتند حنطه حاضر به صحبت نشد. حنطه به دستور فاضل مدیر دفتر استاندار و وفایی مدیرعامل باشگاه با خبرنگاران صحبت نكرد. 
اصغر جهانداری دستیار حنطه در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر عدم حضور سرمربی ابومسلم اعلام كرد كه وفایی مالك باشگاه در روز یكشنبه 4 اردیبهشت كنفرانسی را با خبرنگاران خواهد داشت و سیاست‌های باشگاه را مشخص می‌كند. 

* زمانی كه خبرنگار شبكه خراسان برای مصاحبه با حنطه به سمت او رفت، یكی از تماشاگران با عصبانیت به سمت این خبرنگار رفت و با برخورد تندی با او داشت. این تماشاگر اعلام كرد كه شما خبرنگاران هستید كه برای تیم حاشیه می‌سازید! این درحالی بود كه این خبرنگار فقط برای انجام مصاحبه به سمت سرمربی تیم ابومسلم رفته بود. یكی از مشكلات ورزشگاه تختی مشهد حضور تماشاگران در كنار زمین است و زمانی كه مربی باید به سؤالات خبرنگاران پاسخ دهد هواداران نیز در كنار او حضور دارند. 

* پیش از آغاز این دیدار علی حنطه در مصاحبه‌ای اعلام كرده بود كه مشاور تیم فولاد یزد به وی زنگ زده و اعلام كرده كه نتیجه این دیدار را به آنها بدهد. این صحبت حنطه باعث شد مجید باقری‌نیا سرمربی فولاد یزد از این موضوع بسیار ناراحت شود و آنرا به شدت تكذیب كرد. 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com