این پاسخ کمیته ملی المپیک است به رئیس فدراسیون فوتبال؛« تو عرضه نداری مربی بیاوری.»
 
 
خبرآنلاین: در پی مصاحبه علی کفاشیان و انتقاد رئیس فدراسیون از دبیر کمیته ملی المپیک ، نوبت به افشارزاده رسید تا به کفاشیان پاسخ دهد. کفاشیان در بخشی از حرفهایش گفته بود:« افشارزاده باعث شد تا غلام پیروانی فراری شود.»

جمله ای که سبب شد تا بهرام افشارزاده ، دبیر کمیته ملی المپیک واکنشی تند نسبت به آن بگیرد. او در این باره می گوید:« این آقا خودش عرضه نداشت مربی اش را نگه دارد ، چرا می اندازد گردن ما؟ خودشان شرط گذاشته بودند که اگر تیم یکی از رتبه های اول تا سوم گوانگژو را کسب کرد ، قراردادش تمدید شود. خودشان در مسائل مالی مشکال داشتند و به هزار دلیل دیگر در انتخاب مربی ناکام بودند. ما که از ابتدا دخالتی نکردیم و فقط هشدار دادیم. »

او ادامه می دهد:« الان 162 روز از پایان گوانگژو گذشته و هنوز نتوانستند بین همه مربیان داخلی و خارجی ، یک نفر را انتخاب کنند. از بین 44 تیمی که داریم ، فقط تیم فوتبال است که تکلیفش را نمی داند. این نشان از بی سامانی در امور فدراسیون فوتبال دارد. ما بارها برای شرایط این تیم هشدار دادیم. حالا قرار شده معینی به کمیته بیاید و تکلیف تیم امید را مشخص کنند اما اگر این بار هم اتفاق تلخی برای تیم امید افتاد ، دیگر فدراسیون باید پاسخگو باشد.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir