سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بخواهم در پرسپولیس بمانم، مطمئن باشید شرایط متفاوتی را خواهم داشت و به سادگی تصمیم به ماندن نمی‌گیرم.
 
 
برنا: علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا نفت تهران گفت: هفته های پایانی لیگ با حساسیت خاصی توام شده و ما فردا برابر نفتی بازی می کنیم که می خواهد برای بقا در لیگ بجنگد. متاسفانه تیم من با مصدومان و محرومان زیادی روبرو شده و همین قضیه در بازی فردا دست ما را بسته است و نمی توانیم با تمام قدرت برای 3 امتیاز بجنگیم.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان تیم من را بی دلیل محروم کردند. واقعا علیرضا حقیقی چه کار کرد که اخطار گرفت یا آرفی چرا باید به خاطر خوشحالی محروم شود؟ رحمان احمدی فحش شنید، آن وقت محرومش کردند. رضا نورمحمدی چه کرده بود که باید 2 ماه محروم شود و 5 بازی پرسپولیس را از دست بدهد؟ اگر آقایان دلایل محرومیت نورمحمدی را به ما بگویند، خوشحال می شویم؛ در حکم نورمحمدی هیچ اشاره به دلایل محرومیتش نشده است. متاسفانه محرومیت نورمحمدی منصفانه نبود.

سرمربی سرخپوشان در مورد آینده کاری اش در پرسپولیس گفت: بنده تا پایان قراردادم هیچ مذاکره ای با هیچ تیمی نمی کنم. کتمان نمی کنم که با آقای عابدینی دوست هستم و ایشان نسبت به من همیشه لطف داشته، ولی تا امروز من نه با باشگاه داماش مذاکره کرده ام و نه با باشگاه پرسپولیس در خصوص ماندنم حرفی زده ام. اگر بخواهم در پرسپولیس بمانم، مطمئن باشید شرایط متفاوتی را خواهم داشت و به سادگی تصمیم به ماندن نمی گیرم.

دایی اظهار داشت: متاسفانه این روزها هر کسی هرچه دلش می خواهد، در مورد علی دایی می نویسد و می گوید. خوشبختانه تا دلتان بخواهد سایت و روزنامه داریم و هر کسی برای خودش یک کارشناس شده است و در مورد فوتبال بدون کوچکترین سوابقی نظر می دهد. در برخی از سایت ها و روزنامه ها به من بی حرمتی می کنند. اگر بخواهم تمامی این بی حرمتی ها را پیگیری کنم، آن وقت چگونه به کارهایم در پرسپولیس رسیدگی کنم؟

وی خاطرنشان کرد: آقایان دائما از بازی استیل آذین و پرسپولیس می گویند و بحث بازی جوانمردانه را مطرح می کنند. من از این آقایان یک سوال دارم و اینکه اگر استیل آذین یک امتیاز از پرسپولیس می گرفت، امروز چه اتفاقی می افتاد؟ آیا شرایطش در جدول تغییر می کرد؟ آقایان می خواهند روی نتایج ضعیفشان سرپوش بگذارند و بحث بازی جنجالی را دائما به میان می آورند. کارشناسان خیلی قشنگ درباره این بازی صحبت می کنند، ولی یکبار هم نشنیدم که یک بار هم از موقعیت تیم استیل آذین در قعر جدول بگویند.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: همین آقایانی که امروز از مدیریت و وضعیت پرسپولیس انتقاد می کنند، زمانی که در پرسپولیس بودند، چه کار کردند؟ آیا غیر از این است که کلی بدهکاری برای پرسپولیس گذاشتند و صحنه را ترک کردند. باید قبول کنیم برای موفقیت یک تیم کلی ابزار می بایستی وجود داشته باشد و اصولی کار کنیم. آیا ما در طول سالهای گذشته برای پرسپولیس اصولی کار کردیم که امروز از این باشگاه انتقاد می کنیم. کار من شده فقط درباه مسائل حاشیه ای پرسپولیس صحبت کنم و یک نفر با من راجع به مسائل فنی صحبت نمی کند.

از دایی در خصوص جریمه 10 درصدی بازیکنان پرسپولیس به خاطر شکست برابر تیم بنیادکار سوال شد که دایی با ناراحتی فراوان به این پرسش اینگونه پاسخ داد: نمی دانم این خبر از طریق چه کسی مطرح شده و رسانه ها از کدام مرجع این خبر را دریافت کرده اند. انعکاس همین خبر باعث شد تا بازیکنانم زانوی غم بغل بگیرند و وقتی امروز وارد محل تمرین پرسپولیس شدم، دیدم همگی ناراحت هستند. ابتدا از صدا و سیما می خواهم که هر خبری را پیگیری کند و صحت و سقم آن را مشخص کند و در انعکاس اخبار به دنبال عدالت باشد. ضمن آنکه 10 درصد از مبلغ قرار داد بازیکنان من چندی پیش کسر شد و اگر 10 درصد دیگر از مبلغ بازیکنان کاهش یابد، آن وقت 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان کسر شده است. امیدوارم باشگاه پرسپولیس در این خصوص پاسخگو باشد و فردی به عنوان سخنگو در خصوص جریمه 10 درصدی بازیکنان صحبت کند. من امروز 15 دقیقه از وقت تمرین را صرف صحبت با بازیکنان کردم و به آنها ارامش دادم. در ضمن یادمان نرود که جریمه باید مطابق پاداش در تیم لحاظ شود و در حال حاضر پرسپولیس نیازمند آرامش است.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com