سرمربی تیم فوتبال سایپا با انتقاد از چینش داوران در بازی‌های پایانی لیگ برتر گفت: «متاسفانه کلا قانون و اعمال قانون برای آفتابه‌دزدها بوده و نه دزدهای کلان و با سابقه.»
  
ایسنا: محمد مایلی کهن با اشاره به شکست تیمش برابر مس کرمان گفت: «ما برتر از حریف بودیم. در نشست مطبوعاتی هم گفتم که یک بازیکن کیفی در چنین بازی‌هایی توانایی خود را نشان می‌دهد. ادینیو در طول 90 دقیقه دو بار صاحب توپ شد که یک بار توپ را به گل تبدیل کرد و دیگری را به تیرک دروازه زد.»

وی با انتقاد از وضعیت چینش داوران گفت: «می‌توانم این سوال را بپرسم که چرا همیشه از داوران کم تجربه برای بازی‌های ما استفاده می‌کنند؟ می‌توانم بپرسم چرا شب قبل از بازی ما برابر مس داور تغییر می‌کند؟ باید بپرسم که چرا داوری که هفت هفته محروم بوده را برای ما می‌گذارند، با این حال جباری از داوران خوب و با شخصیت‌ کشورمان است که در بی‌طرفی‌اش شکی نیست. ولی اخطاری که به غلط به بازیکن من داد، یوسف‌زاده را سه اخطاره کرد. من از کمیته داوران می‌خواهم این موضوع را بررسی کند. در خیلی از موارد در کشورهای صاحب فوتبال وقتی کارت زرد بی موردی داده می‌شود، پس از تماشای فیلم آن را پاک می‌کنند. از کمیته داوران می‌خواهم این موضوع را مورد بررسی قرار دهد. سایپا در طول فصل مسایل اخلاقی را رعایت کرده و کمیته داوران هم می‌داند که اگر هر نتیجه‌ای کسب شود، سایپا مشکلی را برای داوران به وجود نمی‌آورد.»

وی درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس کمیته داوران هم گفت: «تاج انسان قابل احترامی است، اما به نظر من تاج کم تجربه و حتی بی‌تجربه است. متاسفانه در کشور ما به مسایل هیچ گاه تخصصی نگاه نمی‌شود. مسایل داوری کاری 100 درصد تخصصی است که تجربه می خواهد و کسی باید در راس قرار بگیرد که با داوری زندگی کرده باشد.»

وی افزود: «وقتی فردی عمدی اشتباه می‌کند، معترض می‌شود و بارها برای اعتراض به اتفاقات بازی یا داوری وارد زمین می‌شود و با او برخورد نمی‌شود همین عامل تضعیف داوری است. می خواهم بپرسم مگر عنایت عملکرد بدی داشت. 31 هفته از لیگ گذشته و تیم من هر نتیجه‌ای کسب کرده خودم را موظف به حضور در کنفرانس مطبوعاتی کرده‌ام، اما ما در این لیگ آدمهایی داریم که بیشترین اعتراضات را کرده و از بدترین الفاظ رکیک استفاده کرده اما می‌بینیم برای آنها اتفاقی نیافتاده است. این مسایل است که باعث می‌شود سنگ بر روی سنگ بند نشود. کلا قانون و اعمال قانون برای آفتابه‌دزدها بوده و نه برای دزدهای کلان و با سابقه.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir