دیدار تیم‌های فوتبال استیل آذین تهران و راه آهن شهرری در هفته سی و یکم لیگ برتر در حالی عصر امروز در ورزشگاه دستگردی برگزار شد که تماشاگران منتسب به تیم استیل آذین علیه علی دایی و عادل فردوسی پور شعار می‌دادند.
 
مهر:دیدار تیم‌های فوتبال استیل آذین تهران و راه آهن شهرری در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه در حضور کمتر از هزار تماشاگر در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد. حواشی این دیدار را در زیر می خوانید:

* برخلاف دیدارهای گذشته بازی امروز استیل آذین و راه آهن در ورزشگاه دستگردی برگزار شد که این مسئله باعث بروز مشکلاتی برای خبرنگاران شده بود، زیرا برخی از آنها تصور می کردند این دیدار همانند بازیهای گذشته استیل آذین در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

* حدود 200 تماشاگر نوجوان مسابقه با پوشیدن کاورهای زرد به تشویق تیم راه آهن می پرداختند که جالب‌ترین شعارهای آنها " تارتار عالیجناب" و " راه آهن برزیل شهر تهران" بود.

* عزیزالله محمدی در کنار محمدحسن انصاری‌فرد دیدار استیل آذین تهران - راه آهن شهرری را از نزدیک تماشا می کرد، ضمن اینکه حسن فرکی به همراه ناصر فریاد شیران مربیان تیم نفت هم برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشتند. تیم نفت هفته آینده با راه آهن بازی دارد.

* سوشا مکانی، فریدون زندی، ماتیوس، حمید نشاط جو و ایمان صادقی بازیکنان تیم استیل آذین به همراه حسین پاشایی کاپیتان محروم راه آهن در جایگاه ویژه حضور داشتند. در جایگاه ویژه همچنین چهره‌های آشنایی چون بهمن طهماسبی و حسین آشنا بازیکنان تیم نفت دیده می شد.

* تعدادی از تماشاگران استیل آذین در ابتدای مسابقه با شعار علیه دایی، سوشا مکانی دروازه بان محروم این تیم را تشویق می کردند ضمن اینکه تعدادی از آنها کاریکاتور عادل فردوسی پور را به ورزشگاه آورده بودند و وی را عادل بی عدالت می خواندند.

* به علت بارندگی ابتدای مسابقه تماشاگران به سمت جایگاه خبرنگاران هجوم آوردند و خبرنگاران حتی صندلی برای نشستن هم نداشتند. خبرنگاران در بین دو نیمه به عزیزالله محمدی اعتراض کردند و او پس از هماهنگی‌های لازم از نیروی انتظامی خواست تماشاگران را از جایگاه خبرنگاران بیرون کند. البته در اواخر مسابقه باز هم تماشاگران به جایگاه خبرنگاران وارد شدند.

* مصدومیت حمید نشاط جو و محرومیت سوشا مکانی و همچنین مصدومیت ایمان صادقی سه دروازه بان تیم استیل آذین باعث شده بود، محسن الیاسی دروازه بان اول و محمد آرمین دروازه بان دوم این تیم در بازی با راه آهن باشند.

* در دقیقه 53 میلاد زنیدپور جایش را به سعید حیدری داد. زنیدپور زمانی که متوجه شد کادر فنی تیم استیل آذین قصد تعویض او را دارد از کنار زمین، بدون اینکه با بازیکن تعویضی روبه‌رو شود به بیرون رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را از تصمیم مربیان استیل آذین نشان داد.

* مهدی تاتار در دقایق پایانی مسابقه خصوصا پس از به ثمر رسیدن گل نخست استیل آذین بارها و بارها به عملکرد داور اعتراض می کرد و در این حین تماشاگران با شعار "تاتار عالیجناب" وی را تشویق می کردند. در این لحظات کمک داور چهارم به سمت مهدی تاتار می‌رفت و وی را به آرامش دعوت می کرد.

* در ابتدای مسابقه زمانی که اسامی دو تیم در ورزشگاه خوانده می شد ناگهان بلندگو قطع شد که این مسئله با خنده تماشاگران همراه بود.

* حسین کاظمی و محمد غلامی در ابتدای مسابقه و در حالیکه بدن‌های خود را گرم می کردند دچار مصدومیت جزئی شدند ولی با مداوای پزشکان در ترکیب تیم شان در این دیدار حضور پیدا کردند.

* تعدادی از لیدرهای استیل آذین در اواسط این بازی با اعتراض به تماشاگران این تیم به آنها می گفتند مگر سینما آمده‌اید و باید تیم را در این شرایط تشویق کنید.

* پس از آنکه گل دو تیم راه آهن در دقیقه 77 توسط محمد برجلو به ثمر رسید، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه راه آهن به کنار زمین آمد و به شدت به داور چهارم و ناظر بازی اعتراض کرد. او که معتقد بود گل تیم استیل آذین روی اشتباه داوری به ثمر رسیده با تلاش مسئولان باشگاه آرام و به بیرون از زمین هدایت شد.

* در دقایق پایانی مهدی تارتار قصد تعویض داشت که داورچهارم خواسته او را با تاخیر اجابت کرد. همین مسئله اعتراض سرمربی تیم راه آهن را به دنبال داشت.

* در دقیقه 88 حسن رودباریان با کارت زرد دوم داور از زمین اخراج شد که همین مسئله اعتراض شدید دروازه بان تیم راه آهن را به دنبال داشت و او توپ را با ناراحتی به بیرون از زمین شوت کرد.

* نیکجو، سرپرست تیم راه آهن شهرری در دقیقه 2+90 به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد. در این صحنه بازهم محمدحسن انصاریفرد به کنار زمین آمد و به داوران اعتراض کرد.


 

 گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com