"به نظر می رسد با این اوصاف، مسئولان كشتی آذربايجان در حال توطئه ‌ای عليه كشتی ايران هستند و اين اقدامات ظاهرا از سوی يكی از افراد باسابقه در كشتی ايران هدايت می‌شود."
 
 
آتی نیوز: مدتی است تب مهاجرت كشتی‌گیران ایرانی به كشور آذربایجان شدت گرفته است. اولین نفر سامان طهماسبی بود كه با دریافت حقوق بسیار بیشتر از ایران راهی آذربایجان شد.

بعد از او نیز صحبت از مهاجرت برخی دیگر از كشتی گیران شدكه با برخی از این انتقال ها موافقت نشد تا اینكه خبر رسید فدراسیون كشتی آذربایجان پیشنهاد یك میلیون دلاری به محمد بنا سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی ایران را داده است؛ خبری كه از سوی مسئولان فدراسیون كشتی ایران هیچ وقت نه تایید شد نه تكذیب .
اما برخی از كارشناسان خبره كشتی ایران می‌گویند مسئولان كشتی آذربایجان فقط می‌خواهند كشتی ایران را به حاشیه بكشانند و برای همین هم به محض اینكه یكی از كشتی‌گیران و یا مربیان ایرانی ابراز نارضایتی یا گلایه می‌كند به دنبال جذب او می‌روند.

به نظر می رسد با این اوصاف، مسئولان كشتی آذربایجان در حال توطئه ‌ای علیه كشتی ایران هستند و این اقدامات ظاهرا از سوی یكی از افراد باسابقه در كشتی ایران هدایت می‌شود. آذربایجان می‌خواهد به این ترتیب كشتی ایران به ویژه در رشته فرنگی را تا جایی كه می‌تواند به زعم خودش تضعیف كند.

حتی برخی خبر پیشنهاد یك میلیون دلاری را نوعی شیطنت می‌دانند تا كشتی ایران به حاشیه بیشتری كشیده شود.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:atynews.com