دارنده مدال نقره پرتاب چكش بازی‌های آسيايی گوانگجو گفت: تنها يك متر تا ركورد ورودی المپيك فاصله داشته و قصد دارم در جايزه بزرگ شهركرد اولين شانس خود را برای رسيدن به آن به محك بگذارم.
 
 
فردا: كاوه موسوی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تمرینات آمادگی خود عنوان كرد: به دعوت دلشاد قهرمان پرتاب چكش آسیا به مدت 40 روز راهی تاجیكستان شدم تا در كنار وی تمرین كنم.

وی افزود: در این مدت تمرینات خوبی را در كنار قهرمان آسیا انجام دادم به طوری كه در جریان تمرینات با وزنه‌های سنگین به ركوردهای وی نزدیك شدم.
موسوی گفت: در مدت حضور در تاجیكستان در دو دوره رقابت كشوری این كشور نیز شركت كردم و در دومین دوره توانستم ركورد ملی ایران كه از آن خودم بود را جابجا كنم. هر چند كه هنوز این امر را به فدراسیون ایران اعلام نكرده‌ام.

موسوی در خصوص شرایط آمادگی خود برای كسب ورودی المپیك لندن تصریح كرد: تنها یك متر تا ركورد ورودی المپیك فاصله دارم كه قصد دارم در جایزه بزرگ پرتاب‌ها در شهركرد اولین شانس خود را برای رسیدن به ركورد 74 متر و 50 سانتی متر به محك بگذارم.
وی افزود: در اردوی تاجیكستان به توجه به حضور دلشاد در شرایط رقابت خوبی قرار گرفتم و همین امر موجب شد تا ركورد خود را جابجا كنم. به علاوه در این اردو متوجه شدم كه قهرمان آسیا فقط از لحاظ تكنیكی از من بالاتر است و من برای برطرف كردن ضعف‌های تكنیكی خود باید زیر نظر مربی خوبی تمرین كنم.
 
گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com