کاپیتان کریم تصمیم نهایی اش را گرفته و دیگر بازی نخواهد کرد.
 
خبرآنلاین: کاپیتان محبوب پرسپولیسی ها که از نیم فصل تصمیم گرفت تا برای تیم دایی بازی نکند، دشنبه شب راهی باشگاه پرسپولیس شد تا بر سر اختلافات مالی اش با مسئولان این تیم به گفت و گو بنشیند. او درباره این دیدار و جدیدترین تصمیماتش برای ادامه مسیر فوتبالی خود ، گفت:« رفتم تا درباره مسائل مالی حرف بزنم. حساب و کتاب های مان را با هم چک کردیم و قرار شد زمانی که مسئول مالی باشگاه هم حاضر باشد در این باره تصمیم نهایی را بگیرند و با من تسویه حساب شود.»

کریم در روزهای اخیر به صورت ضمنی ، این احتمال را که ممکن است فصل بعد ، دوباره در پرسپولیس باشد ، رد نکرده بود. البته او بعد از دیدار روز دوشنبه با مسئولان پرسپولیس دیگر به قطعیت رسیده که فوتبال بازی نمی کند؛« هیچ حرفی راجع به فصل بعد نزدیم. اصلا بحث بازی کردنم پیش نیامد. من فقط رفتم تا راجع به مسائل مالی حرف بزنم که همین کار را هم کردم.»

حالا فارغ از پرسپولیس ، او به بازی در لیگ برای سال بعد می اندیشد؟ این پرسشی است که محبوب ترین بازیکن یک دهه اخیر باشگاه پرسپولیس درباره آن می گوید:« نه دیگر بعید می دانم برگردم و بازی کنم. راستش الان 38 ساله هستم و سال بعد 39 ساله می شوم. زشت است که در 39 سالگی بیایم بین یک مشت جوان بازی کنم.دیگر رویم نمی شود این کار را بکنم.»

این اما خود کریم بود که گفته بود شاید برگردد. او در پاسخ به این پرسش خبرآنلاین می گوید:« از اول گفتم که بعید است برگردم. هنوز هم همین را می گویم. دیگر در این سن و سال خودم هم راحت نیستم که بیایم بین جوان ها بازی کنم.»

کریم آیا قرار است در بازی خداحافظی شرکت کند؟ او در این باره می گوید:« قبلا هم گفته بودم ؛ من در بازی خداحافظی شرکت نمی کنم. فعلا که اصلا بحث برگزاری بازی دوستانه ، جدی نیست اما اگر هم روزی این اتفاق بیفتد و بازی با یک تیم بزرگ هم بگذارند ، من در هیچ مسابقه ای برای خداحافظی شرکت نمی کنم چون از این کار خوشم نمی آید.»

و سئوال آخر درباره پرسپولیس است. برد شیرین تیم برابر نفت؛« خوشبختانه این برد سبب می شود تا فشارها روی تیم کم شود. من قبلا هم گفتم حرفی درباره پرسپولیس نمی زنم و تنها امیدوارم که آنها موفق باشند.»

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir