موبایلش را در دستش مدام می چرخاند. تمام تلاشش این است که خاموشش کند. کلا از قدیم الایام ، شاغلام با موبایل جماعت مشکل داشته و هنوز هم دارد.
 

خبرآنلاین: همین دردسر موبایلی شروعی خوب است برای یک گفت و گوی خودمانی با مربی دوست داشتنی فوتبال ایران. او که خودش هم می داند مردم چقدر دوستش دارند و می گوید تنها سرمایه ام در این فوتبال فقط علاقه مردم است. گفت و گویی که بعد از شکست سنگین نفت برابر استقلال در راهروی ورزشگاه آزادی انجام گرفته و پر است از حرف های شاغلامی که همیشه خواندن شان هیجان انگیز است.

شاغلام کلا با موبایل مشکل دارید. انگار خاموش نمی شد؟

من کلا از موبایل بدم می آید. چیز خوبی نیست. یادت که هست ، من سالها موبایل نداشتم. الان هم چند سالی است که به اصرار خانواده ، دوباره موبایل گرفته ام . هر کاری اش می کردم خاموش نمی شد اما حالا که خاموشش کردم ، تا چند روزی دیگر روشن نمی شود.

از همان باری که موبایلتان سر تمرین لرزید ، از موبایل کینه به دل گرفتید.

بعد از آن ماجرا ، چند سالی اصلا موبایل نداشتم. الان هم که کلا شرایط خیلی بد شده. من که از این موبایل ها بدم می آید. الان تازه شرایط بدتر هم شده . از وقتی این خط های اعتباری(...) آمده که بدتر هم شده. حرف های بد می زنند ، چیز هایی می گویند که خیلی ناراحتم می کند.

متوجه منظورتان نشدم. یعنی چی؟

از این خط های ناشناس که دست هر کسی هست ، گاهی می بینی حرف های بد می فرستند ، جوک های بد یا مثلا ارنج پیشنهادی می فرستند یا یکسری چیزهایی که من از آنها خوشم نمی آید برای همین هم هست که می بینی موبایلم بیشتر وقت ها خاموش است. گاهی 2 روز پشت سر هم موبایلم خاموش است. طوری که همسر و دخترم نگرانم می شوند . اگر به اصرار آنها نبود ، اصلا موبایل دسنتم نمی گرفتم. چیز خوبی نیست. تو هم خودت را به موبایل عادت نده. اگر می توانی کمتر از آن استفاده کن.

باخت سنگینی جلوی استقلال داشتید. باور اینکه اینطوری 6 گل بخورید...

این باخت ، برای خودم سخت تر از همه است. من عادت ندارم که تیمم مفت ببازد. اما این را می گویم که دستم خالی است. من تازه 6 هفته است که این تیم را گرفتم. بچه های اینجا ، همین که تو لیگ ماندنی شدن انگیزه شان کم شده اما من آدمی نیستم که بایستم و ببینم تیمم بد گل می خورد. درستش می کنم. شاید به این فصل کفاف ندهد اما اگر فصل بعد باشم ، حتما درستش می کنم. الان هم برای بازی های بعد از امیدهایم استفاده می کنم تا انگیزه داشته باشند. مردم آبادان نمی توانند باخت تیم شان را ببینند.

یعنی از هفته بعد ، دوباره شما می آیید و آن جملات  تاریخی که چند تا ازین بچه ها دفعه اول شان بود که فوتبال بازی می کردن را می گویید؟

تمرینات شان را دیدم. چندتایی از این بچه ها خوب هستند. شک نکن اگر از این بچه ها استفاده کنم ، می بینی که مثل فجر ، همه تان تعجب می کنید. فوتبال باید با انگیزه باشد. سعی می کنم همان خاطرات سپاسی تکرار شود.

اما فقط برای این سه بازی؟

فعلا که برای این سه مسابقه. البته زمان خیلی کوتاه است. برای فصل بعد باید ببینم چه اتفاقی می افتد. اگر تیمی که می خواهم را برایم ساختند که حتما می مانم. من در این مدت از آبادانی ها جز خوبی ندیدم.

و بعد چطور؟

اگر نشد می روم یک جای دیگر اما انتخاب اولم همین آبادان است.

مثلا ممکن است برگردید شیراز؟

فوتبال شیراز دیگر برای من تمام شد. بستم است. دیگر به شیراز بر نمی گردم.

چه تفاوت هایی بین فوتبال شیراز و آبادان هست؟

تفاوت شان روی سکوهاست. در آبادان ، طرفدارا کمی خونگرم تر و هیجانی ترند. اینجا هیچ وقت ورزشگاه خالی نمی ماند اما در شیراز ، این طوری نبود.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir