ديدار فوتسال خيرخواهانه كشتی‌گيران و هنرمندان با تساوی به پايان رسيد.
 
فارس: دیدار خیرخواهانه و دوستانه كشتی‌گیران و هنرمندان كه عواید آن به مجتمع توان‌بخشی امام علی (ع) رسید از ساعت 14:30 امروز در سالن خانه هندبال واقع در خیابان سئول شمالی و درحضور علاقمندان به فوتبال برگزار شد كه در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. 

حمید سوریان قهرمان سال‌های پیاپی كشتی فرنگی كشورمان در این دیدار 2 بار برای تیم كشتی‌گیران گلزنی كرد و زهیر كامیاب نیز یك گل دیگر برای این تیم به ثمر رساند، ضمن اینكه احسان علیخانی (2گل) و مصطفی نظری، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال در این مسابقه برای تیم هنرمندان گلزنی كردند. 

برای تیم ستاره‌های كشتی ایران نامدارانی چون حمید سوریان، صادق گودرزی، پژمان درستكار، محسن كاوه و غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی كشتی آزاد، احسان لشكری، زهیر كامیاب، حسین توكلی، ابراهیم مهربان و رخش خورشید با هدایت فرهاد كاظمی كه خود در تركیب این تیم بازی كرد، به میدان رفتند. 

همچنین در تركیب هنرمندان نیز كامبیز دیرباز، سام درخشانی، هادی طباطبایی، روزبه نعمت‌اللهی، سیاوش خیرابی، مصطفی نظری، محمد هاشمی‌زاده، احسان علیخانی، رضا یزدانی، سیاوش مفیدی، احسان زحمتكش وعلی فروتن حضور داشتند كه با هدایت محمد زادمهر به این دیدار آمدند. 

همچنین قرار بود محمد بنا، سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی و علیرضا دبیر، قهرمان سابق كشتی آزاد جهان در این دیدار كشتی‌گیران را همراهی كنند كه این اتفاق رخ نداد تا این 2 از غایبان این مسابقه خیرخواهانه لقب بگیرند. 
از تماشاگران ویژه این مسابقه نیز می‌توان به حسین شمس، محمدرضا طالقانی، محراب فاطمی و مجتبی ملكی اشاره كرد، ضمن اینكه هادی طباطبایی، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران برای همراهی تیم هنرمندان با خانواده در سالن حضور داشت. 
مجتمع توانبخشی امام علی (ع) از 216 دختر معلول ذهنی، جسمی ـ حركتی نگهداری می‌كند كه عواید این بازی به این مجتمع می‌رسد. 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com