در پايان ديدار تيم‌های واليبال پيكان و باريج اسانس هواداران كاشانی صندلی‌ها را شكسته و به داخل زمين پرتاب كردند.
 
فارس: دیدار تیم‌های والیبال پیكان و باریج اسانس كاشان از مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت 15:50 دقیقه در خانه والیبال تهران آغاز شد كه در این جدال شاهد اتفاقات عجیبی بودیم؛ اتفاقاتی كه تاكنون كمتر در یك مسابقه والیبال پیش‌آمده بود.

* در جریان بازی و زمانی كه مهدی بازارگرد، بازیكن پیكان قصد داشت بطری را كه تماشاگران كاشان به داخل زمین پرتاب كرده‌اند از زمین خارج كند آن را شوت كرد كه این بطری از كنار صورت خط نگه‌دار مسابقه عبور كرد. در پی این اتفاق بازارگرد از خط‌ نگه‌دار عذرخواهی كرد.

* یكی از تماشاگران كاشانی كه به میله‌های سقف سالن آویزان شده بود و به سبك "مرد عنكبوتی " در حال حركت به این سمت و آن سمت بود با درخواست بازیكنان و تماشاگران تیم باریج اسانس از ادامه كار خود منصرف شد.

* تماشاگران كاشانی در جریان مسابقه اشیای مختلفی مانند پیچ صندلی‌ها، بطری آب معدنی و تخمه به داخل زمین پرتاب می‌كردند كه این اتفاق با اعتراض پیكانی‌ها همراه بود.

* هواداران تیم‌های پیكان و باریج اسانس در لحظه‌هایی از بازی با هم درگیری فیزیكی پیدا می‌كردند كه با وساطت ماموران این درگیری‌ها خاتمه پیدا می‌كرد.

* یكی از تماشاگران پیكان كه با آویزان شدن از میله‌های مخصوص محوطه تماشاگران قصد ورود به زمین مسابقه را داشت توسط ماموران انتظامی بازداشت و به بیرون از زمین برده شد.

* پس از گیم دوم و زمانی كه تیم‌ها قصد داشتند زمین‌های خود را تعویض كنند علی حسینی، لیبروی پیكان با مصطفی شجاعی، سرمربی تیم باریج اسانس درگیری لفظی پیدا كرد.

* تماشاگران كاشانی كه از حركات بازیكنان پیكان برای توقف در جریان بازی به سطوح آمده بودند با شعار "پیكان حاشیه‌ساز " اعتراض خود را اعلام كردند.

* در پایان مسابقه كاشانی‌ها كه از شكست 3 بر صفر تیم خود به شدت ناراحت بودند صندلی‌های سالن را كنده و به داخل زمین پرتاب كردند. پیكانی‌ها هم كه از دیدن این صحنه‌ها ترسیده بودند به سرعت سالن مسابقه را ترك كردند و به رختكن رفتند.

* ماموران حراست كه در پایان مسابقه شاهد تجمع تماشاگران دو تیم در خیابان محل استقرار سالن بودند به بانوان اجازه خروج ندادند و پس از حدود 20 دقیقه آنها را در حالی كه اسكورت كرده بودند به خارج از سالن هدایت كردند.
تیم والیبال پیكان عصر امروز در دیداری جنجالی با نتیجه 3 بر صفر باریج اسانس كاشان را شكست داد و به دیدار پایانی لیگ برتر راه پیدا كرد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com