سرمربی تيم فوتبال رئال مادريد گفت: رئال شخصيت بسيار بالايی دارد و خجالت‌آور است كه مانند بارسا و سرمربی اين تيم قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شويم.
 
فارس: به نقل از ماركا، خوزه مورینیو پس از باخت 2 بر صفر خانگی تیمش در دیدار شب گذشته مقابل كاتالانی‌ها با تلخ‌كامی و انتقاد شدید از داور آلمانی اظهار داشت: در شرایطی كه بازی با نتیجه تساوی در جریان بود، داور با تصمیمش آرامش بازی را بر هم ریخت و باعث شد در ادامه با نابرابری به ادامه بازی بپردازیم.

مورینیو افزود: بارسلونا تیمی بزرگ در اختیار دارد. ولی همین جا بگویم بدون اخراج بازیكن تیم من، محال بود گلی بزنند. آنها در شرایط ده نفره شدن ما، خیلی راحت‌تر عمل كردند. با این نتیجه ما باید در بازی برگشت از غیرممكن، ممكن بسازیم.

وی گفت: مشخص شد كه هیچ تیمی مقابل بارسا شانسی نخواهد داشت و من خجالت می‌كشم كه مثل این تیم و گواردیولا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم.‌
نمی‌فهم و برایم جای سوال است كه چرا سایر تیم‌ها نمی‌توانند در مقابل بارسا نتیجه بگیرند و امیدوارم روزی جواب این سوالم داده شود؟ شاید به‌خاطر تبلیغ یونیسف و شاید آن‌ها خیلی مهربان هستند!

سرمربی رئال درباره دلیل اخراجش هم گفت: به داور هیچ چیزی نگفتم، خندیدم و فقط با دو انگشت برای او كف زدم. اگر صحبتی را كه الان در ذهن دارم بیان می‌كردم شاید زندگی فوتبالیم تمام می‌شد.

مورینیو كه تیمش در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ سه‌شنبه شب آینده باید در نیوكمپ برای جبران شكست تلاش كند، افزود: بازی برگشت در خانه بارسلونا برای ما با این نتیجه بسیار دشوار و چیزی در حد غیر ممكن است. سال گذشته با اینترمیلان در نیوكمپ توانستم شگفتی خلق كنم. ولی متاسفانه امسال در مادرید در عمل حذف شده‌ایم. به هرحال با غرور خاص خود راهی بارسلونا می‌‌شویم و با احترام زیاد بازی خواهیم كرد. ولی بدون په‌به و راموس، كار بسیار دشوار خواهد شد.

آقای خاص ادامه داد: من بازی انجام شده با بارسا را به چند بخش تقسیم می‌كنم. ابتدا می‌خواستیم مثل دو بازی چند روز قبل خود با این حریف در لالیگا و كوپادل‌ری، در میانه زمین دست به پرسینگ شدید بزنیم. می‌دانستیم در نیمه دوم امانوئل آده‌بایور را به بازی وارد خواهیم كرد و بعد از وجود كاكا بهره خواهیم برد. ولی كارت قرمز به په‌په و اخراج وی، همه برنامه‌هایم را برهم زد. آماده اندكی خطر كردن بودیم. ولی حالا كاری به ظاهر ناممكن را پیش رو داریم.

وی در پایان با بیان مستنداتی در رابطه با تیم‌هایی كه مقابل بارسا صف‌آرایی كرده‌اند و به‌نوعی حذف شده‌اند گفت: در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان دروگبا و بوسنگوا محروم شدند، موتا به دلیل اخراج در فینال غایب بود و آرسنال نیز از نبود ونگر و نصری در مرحله یك‌چهارم نهایی محروم بود و الان من هم برای بازی برگشت محروم هستم و حتی نباید در كنفرانس حاضر می‌شدم.
دیدار برگشت رئال و بارسا سه‌شنبه شب آینده در نیوكمپ انجام خواهد شد.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com