مربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بخشی از انتقادات از من شخصی بوده و فنی نیست و نمی‌دانم چرا دوستان انتقادات فنی نمی‌کنند.
 
 
فارس: اکبر محمدی در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط ادامه کارش با تیم ملی جوانان گفت: امیدوارم اطمینانی که به من شده است را به خوبی پاسخگو باشم. آقای کی‌روش می‌توانند انتخاب کنند. اگر وی از روند کاری که برای تیم ملی جوانان انجام می‌دهیم، رضایت داشتند، به کارمان ادامه می‌دهیم، اگر هم اینطور نبود با کمال میل با این تیم قطع همکاری می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌هایی را برای آغاز کار با تیم ملی جوانان دارد؛ گفت: از خیلی وقت پیش کارمان را آغاز کردیم. کشور را به منظور استعدادیابی به 9 منطقه تقسیم کردیم و تا امروز 5 منطقه را مورد بررسی کامل قرار داده‌ایم. 4 منطقه دیگر باقی مانده که تا پایان ماه جاری این مناطق نیز به پایان می‌رسد. به احتمال زیاد مسابقات نهایی را با حضور کی‌روش برگزار خواهیم کرد، چون وی به شدت روی تیم جوانان نظر دارد و دنبال تغییر نسل فوتبال ایران است و در جلساتی که با هم داشتیم نیز او روی این موضوع تأکید کرد.

محمدی تصریح کرد: کی‌روش به دنبال این است که تمام استعدادهای فوتبال ایران که در این 9 منطقه به حدود 5 هزار بازیکن می‌رسد را بررسی و نخبگان فوتبال ایران را شناسایی کند تا برای جام جهانی 2014 برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به انتقاداتی که از وی می‌شود، کار او برای هدایت تیم جوانان سخت نیست؛ گفت: اتفاقا ما مربیان فوتبال باید زیر این فشار کار کنیم و به این فشارها عادت کنیم اما از منتقدانم خواهش می‌کنم از همین حالا کار ما را زیر ذره‌بین ببرند و اگر فکر می‌کنند ایرادی وجود دارد، چون بحث ملی مطرح است، هر جایی که لازم شد به ما کمک کنند.

مربی تیم ملی جوانان افزود: به نظر می‌رسد بخشی از این انتقادات، شخصی بوده و فنی نیست. نمی‌دانم چرا دوستان انتقادات فنی نمی‌کنند. دوستانی که با من مشکل دارند انتقادات فنی کنند. اعتقاد دارم اکبر محمدی همه چیزش بد نیست. شاید من در بخش‌هایی مشکل داشته باشم اما باید ضعف‌هایم بازگو شود. کسی که انتقاد می‌کند باید راه حل هم بدهد.

وی در مورد اینکه برخی اعتقاد دارند با حمایت و رابطه به مربیگری تیم ملی رسیده است، گفت: به صحبت‌هایی که می‌شود کاری ندارم و فقط قرار شد کار رسیدگی را انجام دهیم تا شناخت نسبی برای کی‌روش به وجود بیاید. هنوز چیزی قطعی نیست و ممکن است در ادامه راه اتفاقات دیگر رخ بدهد.

محمدی اظهار داشت: هرکدام از مربیانی که برای تیم‌های ملی انتخاب شدند، می‌توانند خودشان را به سرمربی تیم ملی نشان دهند و اگر مورد تأیید قرار گرفتند به کار ادامه دهند و اگر تأیید نشدند هر لحظه امکان دارد تغییرات اعمال شود.
وی به عنوان حرف پایانی گفت: دعا می‌کنم فضای فوتبالمان کارهای مثبت را تقویت کند.
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com