حنيف عمران زاده در اعتراض به عدم حضورش در تركيب اصلی ديدار استقلال مقابل شاهين، روی نيمكت ننشست و با گرمكن راهی جايگاه ويژه شد.
 
 
فارس: اكبر میثاقیان از دقایق ابتدایی بازی تیمش مقابل استقلال حركات خاص و عجیبی را در كنار خط طولی زمین انجام داد كه این حركات جلب توجه می كرد.

*آلبرت گریگوریان ناظر فدراسیون در این بازی است.

* ورزشگاه شهید بهشتی از ساعت های ابتدایی صبح امروز مملو از جمعیت بود. این ورزشگاه ساعت 15 پر شد و نزدیك به 17 هزار نفر برای تماشای بازی در استادیوم حضور داشتند.

*دقیقه یك مسابقه اكبر میثاقیان به تصمیم داور مبنی بر عدم اعلام پنالتی به سود شاهین به داور بازی اعتراض كرد كه جلال مرادی ناظر داوری این دیدار وی را به نیمكت شاهین هدایت كرد.

*تماشاگران استقلال در گوشه ای از ورزشگاه نشسته بودند. در مقابل، تماشاگران بوشهری هر گاه مظلومی از روی نیمكت بلند می شد به وی اعتراض كرده و همین مساله باعث شد تا محمود فكری به كنار خط برود و نكات فنی را به بازیكنان انتقال دهد.

*حنیف عمران زاده كه امروز در لیست بازیكنان اصلی حضور نداشت به جای حضور روی نیمكت در جایگاه ویژه استادیوم نشست. این بازیكن با لباس گرمكن در VIP حضور داشت و ناراحتی خود را به دلیل عدم حضور در تركیب اصلی به این شكل نشان داد. روی نیمكت استقلال هم 6 بازیكن حضور داشتند.

* در اواخر نیمه اول پتروویچ با آرش برهانی درگیر شد كه حركت ناپسند پتروویچ باعث شد تا داور یك كارت زرد به بازیكن شاهین نشان دهد.

*حشمت مهاجرانی مدیر فنی تیم شاهین در بین تماشاگران بازی دو تیم را تماشا می كرد.

* در ابتدای نیمه دوم تماشاگران بوشهری در چشم محمدی نور لیزر انداختند كه دروازه بان استقلال این مساله را به داور بازی اعلام كرد.

*هدایت ممبینی در دقیقه 60 با جلال مرادی ناظر داوری مسابقه صحبت كردو به همین دلیل بازی برای دقایقی تعطیل شد.

* در دقیقه 85 میثاقیان مانع پرتاب اوت توسط آرش برهانی در كنار خط طولی زمین شد كه مهاجم استقلال نسبت به این حركت واكنش نشان داد. در همین لحظه ممبینی از میثاقیان خواست تا روی نیمكت بنشیند.

* بعد از پایان بازی ایمان حیدری مهاجم شاهین به دلیل عدم حضور در بازی به نشانه اعتراض استادیوم را ترك كرد. 
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com