لی فتح‌الله‌زاده بر این باور است با توجه به وضعیتی که برای این تیم در ابتدای فصل به وجود آمد کسب نایب قهرمانی هم می‌تواند "کار بزرگی" باشد.
 

ایسنا: سرپرست باشگاه استقلال در مورد نتایج این فصل استقلال و شانس قهرمانی یا نایب قهرمانی این تیم می‌گوید: «استقلال در شرایط خاص و بحرانی وارد لیگ شد. در حالی که شش - هفت روز بیشتر برای بازیکن گرفتن وقت نبود ما به استقلال آمدیم. همچنین 15نفر از بازیکنمان هم قراردادشان تمام شده بود، یعنی پنج بازیکن داشتیم که وارد لیگ شدیم. هم هواداران و هم خود ما معتقد بودیم که پنجم یا ششم جدول شویم، خیلی نتیجه خوبی گرفته‌ایم. از اول هم گفتیم که سهمیه لیگ قهرمانان را می‌خواهیم. درست است که به مربی گفتیم سهمیه می‌خواهیم اما فکر می‌کنم اگر دوم هم بشویم کار بزرگی انجام داده‌ایم. ما در مقایسه با تیم‌هایی که میلیاردی هزینه کرداند بهتر عمل کردیم. به هر حال تلاش می‌کنیم که از اول تا سوم پایین‌تر نیاییم و تیممان را برای سال آینده قدرتمند کنیم.»

او در مورد ترکیب سال آینده نیز می‌گوید: «با پرویز مظلومی قرارداد دوساله داریم و قضیه سرمربی مشخص است. اما در مورد بازیکنان باید بگویم 95 درصد اسکلت تیم را حفظ می‌کنیم چون آنها خوب هستند. یکسری نواقص داریم و فکر می‌کنم دو، سه بازیکن را به تیم اضافه کنیم. دو بازیکن خارجی را به طور ویژه خواهیم دید مثل جان‌واریو و ادینیو تا روی بازیکنان خارجی حساب ویژه‌ای داشته باشیم. روی این دو بازیکن نظر داریم. اگر توانستیم که جذب‌شان می‌کنیم اما اگر نشد دو بازیکن خارجی در حد ادینیو و جانواریو را به خدمت خواهیم گرفت. در اول فصل فرصت نداشتیم و حتی یک بازیکن خارجی ما ساعت 10 شب آمد و 12 شب ثبت کرد ولی الان بازیکنان را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان بزرگی مدنظر ما هستند. اگر خدا بخواهد با بازیکنان خوبی ثبت خواهیم کرد.»

او در پاسخ به این سوال که بمب فتح‌الله‌زاده برای فصل بعد چیست می‌گوید: «فعلا داریم بمب‌ها را انتخاب می‌کنیم. الان وقت این کار است.» فتح‌الله‌زاده در پایان در مورد ناصر حجازی می‌گوید: «حجازی کمی مریض است ولی به نظرم بد نیست و تا آخر امسال خبرهای خوشی می‌رسد. او روبه بهبودی است. از شما می‌خواهم برای او دعا کنید و از کسانی‌ که این مصاحبه را می‌خوانند هم خواهش می‌کنم برای او دعا کنند.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir