يک مشکل کوچک، امير قلعه نويي را در آستانه يک تصميم بزرگ قرار داده است؛ جدايي از سپاهان پس از دو قهرماني.
 
دی نا: سرمربی سپاهان که توانسته این تیم را به یک قدمی جام قهرمانی دهمین دوره رقابت های لیگ برتر برساند، پس از بازی شب گذشته سپاهان و نفت آبادان اعلام کرد که شاید در اصفهان نماند و فصل آینده در تیمی غیر از سپاهان مربیگری کند. امیر قلعه نویی مدعی شد که تنها یک مشکل کوچک باعث خواهد شد او با سپاهانی ها قطع همکاری کند.

در این شرایط شاید برای خیلی ها مهم باشد که مقصد بعدی امیر قلعه نویی کجاست. در شرایطی که خبرهایی مبنی بر تمدید قرارداد پرویز مظلومی با استقلال وجود داشت اما شاید قطع همکاری قلعه نویی با سپاهان تمام معادلات را به هم بزند. از طرفی اگر تراکتورسازی سهمیه آسیا را کسب نکند، زمزمه سفر قلعه نویی به تبریز جدی تر خواهد شد.

با تمام این اوصاف مقصد بعدی قلعه نویی چندان حائز اهمیت نیست؛ مهم این است که چرا به یکباره قلعه نویی که پیش از این تمام شواهد و قرائن حکایت از ادامه همکاری اش با سپاهان داشت چنین تصمیمی گرفته است؟ طی چند هفته گذشته بارها عنوان شد که سپاهان و قلعه نویی با هم ادامه خواهند داد و مذاکرات اولیه مثبت بوده است. حتی مسوولان سپاهان در مصاحبه های خود بارها تاکید کردند که تمایل زیادی برای حفظ قلعه نویی دارند و در سوی مقابل خود قلعه نویی هم چنین رویکردی در گفتارش داشت.

با این حال همان زمان هم می شد پیش بینی کرد که طرفین یک هدف مشترک دارند و آن قهرمانی سپاهان در لیگ است. حال که قلعه نویی تیمش را عملا قهرمان لیگ کرده بلافاصله پس از بازی تیمش مقابل نفت آبادان در رختکن صحبت از جدایی کرد. این مشکل کوچک به همان شایعه سکرت چند روز پیش مربوط می شود. شایعه ای که حکایت از مذاکره سپاهانی ها با برانکو، سرمربی سابق تیم ملی ایران داشت.

البته این مساله بازتاب زیادی در رسانه ها نداشت و با این حال از اصفهان خبر می رسید که نزدیکان باشگاه اصفهانی کاملا از این مساله مطلع هستند. به نظر می رسد مسوولان باشگاه سپاهان خوب می دانستند که تاریخ انتقضای ژنرال در اصفهان به سر آمده و او در این شهر نخواهد ماند.  

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:dayna.ir