بایرن مونیخ توانست به رتبه سوم برگردد و در موقعیت خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان قرار بگیرد.
 
تابناک:آنها مقابل شالکه توانستند چهار بر یک پیروز شوند، تیمی که در هفته گذشته دیدار بسیار دشواری مقابل منچستریونایتد انجام داده بود.

برای بایرن تنها 6 دقیقه طول کشید تا به گل اول برسد. هانس سارپی توپ را لو داد و توماس مولر آن را گرفت و پس از فرار از سمت راست، به آرین روبن سپرد. روبن که از محرومیت برگشته بود دهمین گل فصل خود را وارد دروازه مانوئل نویر کرد.

شالکه در دقیقه 8 روی اشتباه بایرن بازی را به تساوی کشاند. جفرسون فارفان روی کرنری کوتاه، سانتری عالی به محوطه شش قدم بایرن ارسال کرد. هانس یورگ بوت در وضعیت خوبی برای مشت کردن توپ بود، اما توپ را نگاه کرد و هولگر بداشتوبر با اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد.


تنها پنج دقیقه بعد بایرن دوباره پیش افتاد. روی خطای کریستف متسلدر روی روبن، بایرن ضربه‌ای ایستگاهی کسب کرد. ضربه روبن به دیواره دفاعی برخورد کرد و به مولر رسید و او با شوت پای چپ فرصتی برای مهار توپ به نویر نداد.

بایرن در دقیقه 19 گل سوم را هم زد. روبن از سمت چپ به پیش رفت و در برگشت ضربه‌اش، مولر با ضربه سر توپ را زد و ماریو گومز که کسی او را مهار نکرده بود کمک کرد تا توپ وارد دروازه شود. این بیست و چهارمین گل گومز در این فصل بود.
 
مولر در دقیقه 84 گل چهارم تیمش را زد. ضربه ابتدایی او را کریاکاس پاپادوپولوس، هافبک دفاعی شالکه به سختی برگرداند اما در برگشت او توپ را به سقف دروازه کوبید و سپس در میان تشویق تماشاگران جایش را به تونی کروس داد.

بایرن با 59 امتیاز سوم است و هانوفر با 57 امتیاز چهارم. شالکه هم با 37 امتیاز (و یک بازی کمتر به دلیل ناتمام ماندن بازی با سن‌پائولی) چهاردهم است.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir