نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: مشکلی در پرداخت دستمزد سرمربی تيم ملی وجود ندارد و اين مسأله را حل شده بدانيد.
 
تابناک: مهدی تاج در مورد وضعیت دستمزد کی روش و اینکه گفته می شود پول این مربی هنوز پرداخت نشده، اظهار داشت: پرداخت دستمزد کی روش را حل شده بدانید. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مسائل کوچکی پیش آمده بود که حل می شود. این پول نیز از منابعی غیر از سازمان تربیت بدنی تأمین شده است. 


سرپرستی حاجیلو در تیم امید قطعی نیست 
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از قطعی نشدن سرپرستی تیم امید توسط اصغر حاجیلو خبر داد. 
مهدی تاج درباره حضور اصغر حاجیلو به عنوان سرپرست تیم امید اظهار داشت: من با انتخاب او به عنوان سرپرست تیم امید موافق هستم اما هنوز این موضوع تأیید نشده است. حاجیلو این قابلیت را دارد که این پست را بگیرد و می تواند به تیم امید کمک کند. 


عسگری: داوران، منتقدان را شرمنده کنند 
نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داوران طوری در رقابت هفته های پایانی قضاوت کنند که منتقدان شرمنده شوند. کلاس توجیهی یک روزه 40 داور و کمک داور صبح دیروز در آکادمی ملی فوتبال با حضور مسؤولان فدراسیون آغاز شد. 
حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران در نشست توجیهی گفت: حساسیت در دو هفته پایانی لیگ برتر و لیگ دسته یک باعث شد تا این کلاس توجیهی را برگزار کنیم. این نشست را در حالی در دستور کاری داوران قرار دادیم تا آخرین توصیه را برای کاهش در اشتباه های داوری گوشزد کنیم. 
وی در خصوص اینکه چرا مهدی تاج به عنوان رئیس کمیته داوران انتخاب شد،گفت: فیفا از سال 2011 اعلام کرد که یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال باید رئیس کمیته داوران باشد که این اتفاق نیز افتاد. امیدوارم در دو هفته پایانی مسابقات لیگ برتر و دسته اول شاهد قضاوت خوب داوران باشیم تا منتقدان از تخریب های نادرست خود در خصوص داوران شرمنده شود. 


نوروزی: سید صالحی را به بازی با السد می رسانیم 
رئیس کمیته پزشکی استقلال گفت: پای چپ سید صالحی آسیب دیده، اما این بازیکن را به بازی با السد می رسانیم. دکتر امین نوروزی در مورد وضعیت مهدی سید صالحی اظهار داشت: سید صالحی در بازی با شاهین بوشهر دچار آسیب دیدگی شد و پای چپ او آسیب دیده است.وی افزود: تلاش ما این است که او را به بازی با السد قطر برسانیم و من فکر نمی کنم مشکل خاصی در این زمینه داشته باشد. 


شروع تمرین امید ها از اول خرداد 
مربی تیم فوتبال امید کشورمان از آغاز تمرین های آماده سازی این تیم پس از پایان مسابقه های لیگ برتر و اوایل خردادماه جاری خبر داد.مارکارآقاجانیان ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به حساسیت هفته های پایانی لیگ برتر و رقابت نزدیک تیم های بالا و پایین جدول، عملا امکان برپایی اردو و دعوت از بازیکنان امید وجود ندارد و برنامه اصلی تیم امید احتمالا از اوایل خرداد آغاز خواهد شد. 
آقاجانیان تصریح کرد: در مرحله اول حدود 44 بازیکن به تمرین های تیم امید دعوت خواهند شد تا از میان آنها آماده ترین نفرات برای برگزاری 2 دیدار تدارکاتی مقابل اوکراین و اردن انتخاب شوند. 

ساکت: جشن قهرمانی سپاهان 25 اردیبهشت برگزار می شود! 
مدیر عامل باشگاه فولاد سپاهان گفت: هنوز خود را قهرمان لیگ نمی دانیم و در انتظاریم تا جشن قهرمانی را در کنار مردم اصفهان در روز 25 اردیبهشت ماه برپا کنیم. 
محمد رضا ساکت اظهار داشت: سپاهان در آستانه رسیدن به جام قهرمانی است اما هنوز خود را قهرمان این رقابت ها نمی دانیم. خوشحالیم که روز 25 اردیبهشت ماه و در پایان دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس همراه با مردم اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر و خیابان های شهرمان جشن باشکوه و اصلی خود را برگزار می کنیم.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:tabnak.ir