نوشاد عالمیان با درخشش در فینال رقابت های تور حرفه‌ای لوکزامبورگ قهرمان شد و برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی توانست نشان طلای مسابقات آزاد جهانی بزرگسالان را بر گردن بیاویزد.
 
خبرآنلاین: در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها نوشاد عالمیان ملی پوش ارزنده کشورمان به مصاف هنزل استرالیایی رفت و 4 بر صفر به برتر ی دست یافت و راهی فینال شد. در بازی فینال عالمیان با حریفی از فرانسه روبرو شد و توانست 4 بر 2 به پیروزی دست یابد و مدال طلای انفرادی این رقابت ها را از آن خود کند. فرانسه دوم شد و برزیل در مکان سوم قرار گرفت.


در چارچوب همین رقابت‎ها، افشین نوروزی که باید برای کسب عنوان هفتم یا هشتم به مصاف بازیکنی از یونان می‎رفت به دلیل امتناع حریف از انجام بازی، 4 بر صفر برنده معرفی شد و در رده هفتم قرار گرفت. میدیا لطف اله نسبی نیز برای کسب عنوان سیزدهم یا چهاردهم مقابل پینگ‎پنگ‏باز آلمانی قرار گرفت. لطف اله نسبی این بازی را واگذار کرد و به عنوان چهار دهمی بسنده کرد.

مدال طلای نوشاد عالمیان، دومین مدال تیم ملی تنیس روی میز ایران در رقابت‎های پروتور جهانی لوکزامبورگ بود. ترکیب عالمیان و نوروزی در بخش تیمی این مسابقات کسب مدال نقره بود.


نمایندگان اعزامی ایران به رقابت‌های تور حرفه‌ای پینگ پنگ لوکزامبورگ پس از پایان این مسابقات راهی کمپ تمرینی اتریش شدند و قرار است 17 اردیبهشت برای شرکت در مسابقات جهانی از آنجا راهی هلند شوند.

رقابت‌های جهانی هلند در سال 2011 در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار می‌شود.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir