در جريان مسابقات بسكتبال تيم‌های باشگاه‌های اروپا در تركيه روز سه شنبه تماشاگران ترك هنگام حضور تيم رژيم صهيونيستی در يك مسابقه، صحنه ورزشگاه آتاتورك را با سردادن شعارهای الله اكبر و اسرائيلی قاتل از فلسطين خارج شو به تظاهرات ضد صهيونيستی مبدل كردند.
 
عصر ایران: بازیكنان تیم رژیم صهیونیستی هنگامی كه تظاهرات تماشاگران ترك علیه این رژیم در استادیوم ورزشی آغاز شد، از ترس به رختكن فرار كرده و به زمین مسابقه بازنگشتند.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از آنكارا ، تظاهرات ضد صهیونیستی در مجموعه ورزشی آتاتورك محل مسابقات تیم‌های بسكتبال باشگاه‌های اروپا و در جریان بازی باشگاه بنی رژیم صهیونیستی با تیم باشگاه ترك تله كام تركیه آنچنان بالا گرفت كه پلیس ضد شورش تركیه مجبور به دخالت شد.
 
بازیكنان تیم رژیم صهیونیستی پس از این كه مشاهده كردند، گروهی از تظاهر كنندگان خشمگین كه پرچم‌های فلسطین به دست دارند و چفیه به گردن آویخته به طرف آنان هجوم آوردند و اشیایی به سوی آنان پرتاب می‌كنند به رختكن خود فرار كرده و از ترس درها را از پشت قفل كردند.
 
ماموران مستقر در مجموعه ورزشی همراه با افراد پلیس ضد شورش با باتون به طرف تظاهركنندگان ضد اسرائیلی هجوم بردند.
 
پس از اینكه پلیس محل مسابقه را آرام كرد از تماشاگران تركیه خواسته شد تا این محل را ترك كنند اما با این حال ده‌ها تن از تماشاگران از خارج شدن از محل مسابقه امتناع ورزیده تا اینكه بیانیه‌ای مبنی بر لغو مسابقه تیم تركیه با تیم رژیم صهیونیستی قرائت شد و تماشاگران معترض تركیه در این زمان حاضر به ترك محل مسابقه شدند.
 
داوران مسابقه پس از خروج جمعیت معترض از مجموعه ورزشی از دو تیم خواستند تا در زمین حاضر شوند اما بازیكنان اسرائیلی از ترس حاضر به ورود به زمین مسابقه نشدند.
 
این گزارش حاكیست كه صدها تن از مردم تركیه پس از ترك اجباری محل مسابقه در خارج از مجموعه ورزشی آتاتورك جمع شده و در حالیكه پرچم‌های فلسطین را پوشش خود كرده بودند، به سر دادن شعارهای ضد اسرائیلی مبادرت كردند و پلیس مانع از ورود بیشتر مردم تركیه به داخل محل مسابقات شد.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:asriran.com