كارشناس فوتبال گفت: نمازی حتما به كسی وابسته است كه توانسته دستيار كی‌روش شود.
 
فارس: اصغر شرفی ،درباره انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال در رده‌های ملی اظهار داشت: قبل از اینكه كسی بخواهد سوال كند رزومه امید نمازی در این فوتبال چیست، باید پرسید كه رزومه خود كفاشیان در فوتبال چیست. وقتی كار از ریشه خراب است، نباید به انتخاب‌ها ایراد گرفت. یادم می‌آید وقتی در مورد فوتبال صحبت می‌كردم عده‌ای از آقایان به من ایراد می‌گرفتند كه شرفی مدت زیادی در آمریكا بوده و حق اظهار نظر ندارد اما حالا تحصیلات امید نمازی در آمریكا یكی از محاسن او به شمار می‌رود. این نشان می‌دهد نمازی حتما به كسی وابسته است كه توانسته دستیار كی‌روش شود.

وی درباره انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم امید گفت: من هرگز به انتخاب منصوریان ایراد نمی‌گیرم. او بازیكن تیم ملی بوده و سال‌ها در اروپا بازی كرده است. حضور در همان كشورهای اروپایی از كلاس A مربیگری بالاتر است. او علاقمند به یادگیری است و به همین دلیل كسی نمی‌تواند از منصوریان ایراد بگیرد. شاید سرمربیگری در تیم امید برای او زود باشد، اما هر چه باشد بهتر از آدم‌هایی است كه سابقه‌ای در این فوتبال ندارند. منصوریان مورد قبول جامعه است و برای حضور در رده‌های ملی چیزی كم ندارد.

شرفی درباره انتخاب اكبر محمدی برای تیم جوانان گفت: اصلا محمدی را نمی‌شناسم كه بخواهم در موردش قضاوت كنم. وقتی مسئولان فوتبال برای این رشته نیستند، از این گونه تصمیمات گرفته می‌شود. نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهند از وجود ما استفاده كنند. عمر ورزشی هر بازیكنی با پایان دوران بازیگری‌اش تمام می‌شود و باید در مقطع بعد از آن از تجربیات بازیكن استفاده كرد. نه اینكه بگذارند سرطان بگیریم و بعد سراغمان بیایند. بهتر است درباره تصمیمات جدید فدراسیون از كسانی كه ادعای این را دارند كه چكیده فوتبال هستند، سؤال بپرسیم.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com