چرخیدن نیم ساعته هواپیمای حامل بازیکنان بر فراز آسمان قطر، توام بود با تکان‌های شدید. بازیکنان در حالی که کم و بیش ترسیده بودند جای سیدصالحی را خالی می‌کردند. سیدصالحی «هواپیما ترس» درجه اول تیم استقلال است!
 
 
مهر: تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار هفته پنجم خود برابر السد، امروز یکشنبه وارد شهر دوحه قطر شد.

براساس اعلام سایت باشگاه استقلال، چرخیدن نیم ساعته هواپیمای حامل بازیکنان بر فراز آسمان قطر، توام بود با تکان‌های شدید. بازیکنان در حالی که کم و بیش ترسیده بودند جای سیدصالحی را خالی می‌کردند. سیدصالحی «هواپیما ترس» درجه اول تیم استقلال است!

استقبال پرشکوه از استقلال
ساعت حدود 30/8 صبح به وقت قطر بود که کاروان استقلال در هوای غبارآلود دوحه به زمین نشست. مراسم ورود بسیار زود تمام شد. در فرودگاه هیئت رسمی باشگاه السد از مدیریت باشگاه استقلال استقبال کردند. علی فتح‌اله‌زاده با یک خودروی ویژه و بقیه تیم با یک اتوبوس مجهز به هتل هالیدی‌ویلا رفتند و در طبقه سوم ساکن شدند.

گرما و گرد و غبار
گرمای هوای قطر قابل پیش‌بینی بود. استقلالی‌ها انتظار این گرما و رطوبت بالا را داشتند، اما کمتر کسی فکر می‌کرد، گرد و غبار محلی هوا را کدر و تنفس را مشکل کند. استقلالی‌ها نمی‌دانند هنگام تمرین با این پدیده چه باید کرد. در ساعات دیگر اقامت در هتل هالیدی‌ویلا توصیه شده تا دچار اشکالات تنفسی نشوند.

جلسه با نماینده AFC
"مازن رمضان" نماینده AFC و ناظر بازی در هتل هالیدی‌ویلا همسایه استقلالی‌هاست. دیروز او با محمد حیرانی، مشاور بین‌الملل استقلال و «مدیا آفیسر» این تیم جلسه‌ای داشت. در این نشست، مازن رمضان درباره پذیرایی باشگاه السد و امکانات هتل هالیدی‌ویلا پرس و جو کرد تا خیالش از بابت آسایش استقلال راحت شود.

کنفرانس مطبوعاتی مربیان
فردا دوشنبه ساعت 18 کنفرانس مربیان استقلال و السد، در تالار مطبوعات باشگاه السد، برگزار خواهد شد. در این جلسه پرویز مظلومی شرکت می‌کند و به احتمال فراوان فرهاد مجیدی هم در کنار او خواهد بود. مظلومی و مجیدی به پرسش‌های خبرنگاران قطری پاسخ خواهند داد.

جلسه‌ هماهنگی سرپرستان
ساعت 19 فردا یعنی دقایقی بعد از تمام شدن کنفرانس مطبوعاتی مربیان باشگاه السد، مدیران و سرپرستان استقلال و السد را در کنار نماینده و ناظر AFC می‌نشاند تا درباره چند و چون بازی تصمیم‌گیری کنند. این نشست یک جلسه‌ کاری است که در آن به مقررات بازی‌ها و توصیه‌های کنفدراسیون آسیا در باب بازی منصفانه و همکاری با داوران پرداخته می‌شود.

تکمیل کاروان استقلال
امشب دکتر نوروزی به اتفاق سیدصالحی و فردین عابدینی به سوی قطر پرواز می‌کنند. سیدصالحی امروز در کلینیک استقلال دو جلسه فیزیوتراپی داشت. عابدینی هم در بازی ماقبل پایانی امیدهای تهران بازی کرد. فرداشب علی نظری‌جویباری و عزیزمحمدی برای ملحق شدن به استقلال تهران را ترک می‌کنند.

سرماخوردگی جباری
مجتبی جباری دچار سرماخوردگی شد. شماره 8 استقلال در قطر سرما خورده تا همین مسئله نگرانی کادر فنی را در پی داشته باشد.

دیدار تیم های فوتبال السد قطر و استقلال ایران در هفته پنجم نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه اختصاصی السد برگزار خواهد شد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com