برخی از رسانه ها در اخباری غير واقعی از مذاكرات باشگاه فولاد مباركه سپاهان با برانكو ايوانكويچ خبر داده اند. اين باشگاه به صراحت اعلام می دارد كه هيچ برنامه ای برای جذب ايوانكويچ ندارد.
 
 
گل: روابط عمومی باشگاه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به برخی اخبار كه در طول 2 روز گذشته در مورد آینده كادرفنی این تیم منتشر شده است واكنش نشان داد.
در این اطلاعیه آمده است:

" در روزهای اخیر پس از اینكه تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان در آستانه قهرمانی رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران قرار گرفته، با استناد به بخشی از سخنان امیر قلعه نویی گمانه ها و شایعات مختلفی در مورد ادامه همكاری قلعه نویی و باشگاه سپاهان و... مطرح گردید كه در رابطه با همه مسائل مطروحه ذكر نكات ذیل را ضروری می دانیم:

- طبق مصوبه هیات مدیره باشگاه فولاد مباركه سپاهان و تاكیدات قبلی مدیر عامل این باشگاه، آقای قلعه نویی گزینه سپاهان برای فصل یازدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران است و سیاست های خود را بر اساس تداوم همكاری با ایشان تنظیم نموده ایم.
ضمن اینكه مشكلی كه امیر قلعه نویی در كنفرانس پس از دیدارمان با صنعت نفت آبادان برای تداوم حضور در سپاهان مطرح نمود آنقدر بزرگ نیست كه مانع تداوم همكاری های دو جانبه گردد.

- برخی از رسانه ها در اخباری غیر واقعی از مذاكرات باشگاه فولاد مباركه سپاهان با برانكو ایوانكویچ خبر داده اند. این باشگاه به صراحت اعلام می دارد كه هیچ برنامه ای برای جذب ایوانكویچ ندارد و تنها به ادامه همكاری با امیر قلعه نویی برای تكمیل موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و تداوم قهرمانی در فصول آتی می اندیشد.
این باشگاه مراتب گلایه خود را از برخی مطبوعات كه یك شایعه بی اساس را مبنای گزارش های خود قرار داده اند اعلام می دارد.

- طرح موضوع جذب برانكو از سوی سپاهان، موضوع عجیب و غریبی است كه با اهدافی خاص یا برای هویت بخشی به برانكو برای حضور دوباره در فوتبال ایران و یا برای برهم زدن تمركز تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان در ادامه رقابت های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان مطرح شده و برخی رسانه های محترم نباید اجازه دهند این شایعات بی اساس در صدر اخبارشان قرار گیرد.

همچنین در پایان با توجه به مصاحبه های سرپرست باشگاه استقلال تهران یادآوری می كنیم كه طبق مقررات طرح و انتشار خبر جذب بازیكن سایر باشگاه ها در طول لیگ، یك تخلف آشكار است و با توجه به اینكه آقای فتح الله زاده تاكنون 2 بار در طول این فصل نسبت به جذب بازیكنان سپاهان سخن رانده اند، ایشان را به رعایت مقررات دعوت می نمائیم و به سرپرست باشگاه استقلال یادآور می شویم بازیكنی كه در بیشتر اوقات مورد تاكید ایشان برای حضور در استقلال فصل آتی بوده، با باشگاه فولاد مباركه سپاهان قراردادی 2 ساله دارد. "
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com