مربی جوان بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی سه شنبه شب شرکت کرد.
 
گل: پپ گواردیولا  در جریان کنفرانس خبری روز دوشنبه اش نمی خواست تا به هیچ بحث غیرورزشی ای بپردازد تا با این کار، تمرکز تیمش برهم بخورد.

بارسلونا سه شنبه شب دردور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهد بود و گواردیولا در تیمش آماده باش داده است:«باید برای همه چیز آماده بود. بازی برگشت بسیار سخت و پیچیده ای را پیش رو داریم و در پایان مشخص خواهد شد که چه تیمی می تواند به حضور در این رقابتها ادامه دهد و این تصمیم با یوفا نیست. سه شنبه ساعت 20.45 بازی شروع می شود و یازده بازیکن فوق العاده که مربی ای باایده های رقابتی آنها را هدایت می کند و قصد آنها حذف کردن ما و رسیدن به فینال است واردزمین می شوند.»

در هفته های گذشته این دو تیم سه بار با هم روبرو شدند.گواردیولا در این رابطه گفت:« روز سه شنبه همه چیز تمام می شود.»

با وجود برتری ای که بارسا برای دیدار برگشت دارد، مربی تیم کاتالان به خوبی می داند که تیمش کار آسانی را پیش رو ندارد:« ما برای همه چیز آمادره هستیم؛ چون بازیکنان رئال می توانندهر کاری انجام دهند. درنهایت دیدار سه شنبه شب یک فینال است و هیچ کسی نمی تواند کوچکترین اشتباه یا ریسکی انجام دهد.رئال بازی مرگ و زندگی اش را برگزار می کند و برای حذف کردن ما به اینجا می ایند. اولین بازی ما در رقابتهای این فصل استثنا بود و بازیهایی که بعد از آن برگزار کردیم، بازیهای طبیعی و نرمالی بودند ؛ بازیهایی که دو تیم شرایط برابری داشتند.»

از سوی دیگر مربی بارسلونا ادامه داد:« از اینکه 14 نفر از بازیکنان فراخوانده شده به ترکیب بارسا برای این بازی، بازیکنانی هستند که در خانه رشد کرده اند و از کودکی با بارسا بوده اند، احساس غرور می کنم.این اتفاقی فراتر از فوتبال است.»

گواردیولا درمورد سبک بازی کهکشانی ها هم صحبت کرد:« رئالی ها می توانند با همان شیوه ای که دربرنابئو بازی کردند به پیروزی برسند؛ آنها در نیمه اول بازی خیلی خوب بودند .رئالی ها بازیکنان خوبی را برای انجام کارهایی که مدنظرشان هست در اختیار دارند و فرارهای پا به توپ آنها فوق العاده است.. رئال یکی ازبهترین بازیکنان خط میانی که ژابی آلونسو است را در اختیار دارد. ما مقابل یکی از بهترین تیمهای دنیا بازی می کنیم و نمی توانیم به نتیجه بازی رفت متکی باشیم. بنزما در محوطه جریمه بسیار خطرناک تر است. ما باید کنترل بازی را در دست بگیریم.»

مربی جوان بارسا در بخش پایان صحبتهایش ابراز امیدواری کرد که :«اشتباهات تکرار نشوند؛هرچند که هر کسی اشتباه می کند.».

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com