ستاره فرانسوی بارسا با سایر هم تیمی هایش به تمرین پرداخت.
 
گل: آخرین جلسه تمرینی بارسلونا پیش از دیدار مقابل رئال مادرید در نوکمپ، با حضور اریک آبیدال و تمرین او با سایر کاتالونیایی ها همراه بود. طبق خبری که کارلس پویول در صفحه توئیترش نوشته، این ستاره فرانسوی با گذشت شش هفته از عمل جراحی ای که برروی کبدش انجام داده بود، به روزهای اوج بازگشته و با هم تیمی هایش به تمرین می پردازد

تیم کاتالان عصر روز دوشنبه جلسه تمرینی سبکی داشت تا طی آن به تمرین و مرور نکات جزئی در آستانه دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل رئال مادرید بپردازد.

شاگردان گواردیولاکه از حضور اریک آبیدال بهره می بردند، همراه با هم تیمی فرانسوی شان تمریناتشان را دنبال کردند و کاتالونیایی ها از این بابت بسیار خوشحال بودند.

جلسه تمرینی عصر روز دوشنبه بارسلونا 20 دقیقه دیرتر از آنچه پیش بینی شده بود آغاز شد؛ چرا که مربی بارسا پیش از آغاز جلسه تمرینی برای دقایقی با بازیکنانش به صحبت پرداخت. در کنار بازیکنان اصلی بارسلونا، اویر، دروازه بان تیم پایه ای بارسا نیز با این تیم به تمرین می پرداخت. او به خاطر محرومیتی که گریبانگیر پینتو، دروازه بان ذخیره بارسا شده است، در دیدار 3شنبه شب روی نیمکت تیم کاتالان قرار خواهد گرفت

لیست 20 بازیکنی که برای دیدار 3شنبه شب معرفی شده اند عبارتند از : والدس، اویر ، آبیدال، آلوس، پیکه ،پویول، چابی، آلوس، اینیستا، ویا، مسی، ماسچرانو، کیتا، بوسکتس، پدرو، آفلای، جفرن، فونتاس، تیاگو، سرخی روبرتو و مارک بارترا.

که البته در نهایت نام دو نفر از این بازیکنان حذف خواهد شد

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com