علی دایی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است شاگردانش می‌توانند با گل‌های بیشتری مقابل حریفان به برتری برسند.
علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گسترش فولاد درباره این دیدار گفت:‌ ما امروز با یک تیم سرسخت و دونده بازی داشتیم. آن ها در استادیوم آزادی خیلی خوب کار کردند، اما تیم ما هم خیلی خوب بود. شرایط بازی تا حد زیادی قابل قبول بود. هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند اما ما در نیمه دوم به دنبال گل‌های بیشتر بودیم که متاسفانه از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. از بازیکنان متشکرم. از هوادارانمان نیز تشکر می کنم که از ما حمایت کردند تا روند موفقیت‌آمیز تیم را ادامه دهیم.

او در پاسخ به سوالی درباره داوری و این که رسول خطیبی گفته روی ایمان موسوی خطایی صورت گرفته، بیان کرد: ندیده ام از صحنه بسیار دور بودم و نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش دیگر فرصت‌های گلزنی را از دست نمی دهد، اظهار کرد: مطمئنا آن قدر با تجربه شده‌ایم که از بازی‌های قبل درس گرفته باشیم. بازیکنان ما با تمام وجود کار می کنند. همین که یک بازیکن در موقعیت گل قرار بگیرد و قدرت حمله کردن داشته باشد نشانه پیشرفت است. مطمئنا در بازی‌های آینده می توانیم بهتر از این‌ها کار کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم ما به دنبال سه امنتیاز بودیم و با چنگ و دندان آن را به دست آوردیم هر چند موقعیت های زیادی از دست دادیم اما این دیدار خیلی سخت بود. ما باید بیشتر از این‌ها کار کنیم چون هنوز خیلی جا برای پیشرفت داریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
پرسپولیس به یک قدمی صدر رسید
آیا ماریا شارپوا ازدواج می کند؟+ تصاویر
نماز خواندن نیکبخت+ عکس
حضور دختر شناگر ایرانی در جایزه بزرگ لندن
نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان