10 فیلم ترسناک که می‌ توانید شب هالووین تماشا کنید! + عکس
خیلی افراد دوست دارند که شب هالووین را با تماشای فیلم های ترسناک بگذرانند. اینجا تعدادی فیلم های ترسناک دیدنی را به شما معرفی می‌کنیم

بهترین فیلم های ترسناک برای شب هالووین

با فرا رسیدن هالووین، بازار تماشای فیلم‌ های ترسناک دوباره داغ شده و چه فرصتی از این بهتر که بتوانید خانوادگی یا به همراه دوستان با تماشای عناوین وحشت‌ آور لیست زیر کمی طعم هیجان و ترس را بچشید. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : ترسناک ترین فیلم های کلاسیک سینما که همه را شوکه کرد + عکس

بیشتر بدانید : فیلم های ترسناک برای هالووین + عکس

پیرانا سه بعدی Piranha 3D

شاید شما هم در سن کودکی به خاطر تصاویری که از حمله کوسه ها به آدم ها در ذهن داشتید، از ساحل می ترسیدید. بعد از آن این ترس کمتر شده و فقط از اینکه کوسه ها جذب خون می‌شوند می‌ترسیدید.

فیلم ترسناک پیرانا 3بعدی
فیلم ترسناک پیرانا 3بعدی

اگر پیراناها از ساحل بیرون بیایند تصور کنید که خون تمام آب را بپوشاند و روی قایق ها پر از خون باشد حتی تا نزدیکی ساحل هم بیاید. درست همان طور که در این فیلم اتفاق افتاد.

فیلم Chromeskull 2: Laid to Rest

این فیلم بیشتر در ژانر تعلیق است درمورد قاتلی که صورتش را با یک جمجمه می‌پوشاند تا هویتش را پنهان کند و هویت جدیدش چهره جدیدی از مرگ می‌شود.

 Chromeskull 2: Laid to Rest
فیلم ترسناک Chromeskull 2: Laid to Rest

او تجهیزات خودش را برای  کشتن  دارد و لذت و خوشی را از هر انسانی می‌گیرد.

خانه رویایی Dream Hause

خانه ها همیشه خاطراتی دارند، بعضی خوب و بعضی با خاطرات بد عجین بوده اند. به هرحال در این خانه بخصوص در فیلم قتل های زیادی اتفاق افتاده است.

فیلم وحشتناک خانه رویایی
فیلم وحشتناک خانه رویایی

خانواده «اتنتون» از این قتل ها اگاهی نداشتند، آنها به خانه می‌آیند و تبدیل به هدف بعدی قاتلین می‌شوند.

منطقه قتل تگزاس Texas Killing Fields

تنها خارج از ایالت تگزاس مکانی مشهور به «منطقه قتل» وجود دارد،‌ که در اینجا قتل های واقعی اتفاق می‌افتد. دو کارآگاه به دنبال جواب می‌گردند و در جستجوی مظنونینی هستند که مقتولین را در اینجا ول کرده اند.

فیلم ترسناک منطقه قتل تگزاس
فیلم ترسناک منطقه قتل تگزاس

با کمک یک دختر جوان در راه حل این جنایات مجهول، نوع متفاوتی از نور سربرمی‌آورد.. یک نور غیرمنتظره.

چیز The Thing

فیلمبرداری شده در انتارکنیکا جاییکه واقعا چیزی وجود ندارد اما درمیان برف و توده های یخی، دانشمندان مخلوقی ناشناس را که درون یک قطعه یخ گیر افتاده کشف می‌کنند.

فیلم چیز
فیلم چیز

آنها نمی‌ دانستند که این موجود موجودی زمینی نیست و می‌ تواند خودش را تکثیر و حفظ کند. تا اینکه رازهای بزرگتری را فاش کند.

هزارپای انسانی

این فیلم درمورد بیگانگان است، اما موضوعش تا حدی عجیب است. داستانی در مورد جراحی دیوانه که آروزی خلق انسانی هزارپا را دارد که از چسباندن ستون فقرات 12 انسان تشکیل شده باشد.

فعالیت فراطبیعی 3

آیا امکان دارد این فیلم را باور نکنیم؟ با مفهوم و ایده ناب فیلم گرفتن با دوربین هندی کم در جایی که ترس توصیف ناپذیر و هستی شیطانی وجود دارد قطعا فیلم جالبی خواهیم داشت.

فیلم فعالیت فراطبیعی
فیلم فعالیت فراطبیعی

فیلم در بیشتر کشورها پرفروش شد. در این سری هم با خانواده ای طرف هستیم که با دوربین شان به استقبال موجودات شیطانی می‌روند.

11.11.11

عدد اا عجایب زیادی دارد و مرموز است. هم می‌تواند علامت خوش یمنی باشد و برخی هم به عنوان عدد نحس آن را می‌شناسند، هشداری برای حوادث وحشتناکی که قرار است اتفاق بیفتد.

فیلم وحشتناک 11.11.11
فیلم وحشتناک 11.11.11

در داستان فیلم  11 نوامبر  سال 2011 می‌ تواند روزی باشد که بدبختی و وحشت اتفاق می‌ افتد.

زن The Woman

یک زندگی عادی، در یک محیط معمولی خانواده ای عادی را درگیر می‌کند! پس با فیلمی‌ در مورد جن گیری طرف نیستیم، اما پدر خانواده وقتی برای خریدن چوب به سفر رفته بود، خانه زنی خاص را خریداری کرده است.

فیلم سینمایی زن
فیلم سینمایی زن

او این زن را در زیرزمین خانه اسیر کرده و به خانواده اش نشان می‌دهد و برنامه ریزی می‌کند تا کار نه چندان جالبی انجام دهد. فیلم «زن» واقعا شما را برای تماشایش کنجکاو می‌کند همان طور که تماشاگران در جشنواره فیلم ساندنس از تماشای آن شوکه شدند!

جیغ 4 The Scream

آیا دلتان برای صورتک روحی تنگ شده است؟ دوباره با این روح سر و کار داریم که به خانه ای می‌خزد و افرادی که با آنها روبرو می‌شود را می‌کشد.

فیلم جیغ 4
فیلم جیغ 4

«نوی کمپبل»  در نقش سیدنی بازی می‌کند و دوباره به صحنه بازگشته است. اگر شما او را در فیلم جیغ ببینید مطمئن می‌شوید که روح دوباره برگشته است تا خراب کاری های خود را در شهر Woodsboro از سر گیرد.

 

بیشتر بدانید : فیلم های ترسناک ژاپنی که جرات تماشای آنها را به تنهایی ندارید! + عکس

بیشتر بدانید : 5 فیلم ترسناک برتر سینما با موضوع مذهب + عکس

بیشتر بدانید : بهترین فیلم های ترسناک 2018 + تصاویر

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ