بهترین فیلم اکشن های 2018 + تصاویر
در ادامه سال 2018  باید منتظر اکران فیلم‌های جدید باشیم، فیلم‌هایی که مدت‌ها در انتظار برخی از آن‌ها نشسته‌ایم و دیگر نمی‌توانیم بیش از این انتظار بکشیم، در این پست فیلم های برتر و مورد انتظار سال 2018 را با هم مرور خواهیم کرد ، فیلم هایی که مطمئنا گیشه ها  را در تسخیر خود در خواهند اورد.

از آکوامن تا ماموریت غیرممکن 6


آکوامن – AQUAMAN

تاریخ اکران: ۲۱ دسامبر، ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷)

فیلم‌های دیجیتال کامیکس (CD Comics) به غیر از زن شگفت انگیز (Wonder Woman) چندان موفق نبوده‌اند، اما به این معنا نیست که نتوانیم این فیلم را دوست داشته باشیم، همان‌طور که فیلم لیگ عدالت را احتمالا دوست خواهیم داشت. جیسون موموآ (بازیگر نقش اصلی) شخصیت بسیار جذابی است اما تماشای داستان او به کارگردانی جیمز وان (کارگردان سری فیلم‌های ترسناک احضار (conjuring)، اره و سریع و خشن ۷) می‌تواند یک تجربه منحصربه‌فرد باشد.

آکوامن, فیلم آکوامن AQUAMAN, پوستر فیلم آکوامن
فیلم آکوامن AQUAMAN

بیشتر بدانید : بهترین فیلم های ترسناک 2018 + تصاویر

 کرید ۲ – CREED II


تاریخ اکران: ۲۱ دسامبر، ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷)

در این فیلم کاپل جی آر در کارگردانی جایگزین سیلوستر استالونه شده و همان‌طور که می‌دانیم دولف لاندگرن نقش ایوان دراگو را ایفا می‌کند که پسرش را برای مبارزه در مقابل آدونیس جانسون (مایکل جردن) معرفی می‌کند. کرید به کارگردانی رایان کوگلر یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۵ بود و حالا باید ببینیم این فیلم با مایکل جردن به کجا می‌رسد.

فیلم کرید 2CREED, پوستر فیلم کرید
فیلم کرید 2  CREED


مردان ایکس: دارک فینکس – X-MEN: DARK PHOENIX

تاریخ اکران: ۲ نوامبر، ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷)

این فیلم از مردان ایکس یکی از عجیب‌ترین نسخه‌های آن است که توسط کمپانی فاکس تولید خواهد شد. جز سیمون کینبرگ که تاکنون با مردان ایکس ۳ و چهار شگفت‌انگیز و مخصوصاً مردان ایکس: روزهای گذشته آینده، به موفقیت رسیده بود کسی نمی‌توانست این فیلم را بسازد.این فیلم محصول سال ۲۰۱۸ که از فیلم‌هایی چون جهش‌یافتگان جدیدی و ددپول ۲ الهام می‌گیرد و مردان ایکس را به فضا می‌برد و در آنجا شاهد شخصیت‌های مارول و بیگانه‌ها هستیم.

مردان ایکس: دارک فینکس – X-MEN: DARK PHOENIX
مردان ایکس: دارک فینکس – X-MEN: DARK PHOENIX

بیشتر بدانید : جدیدترین فیلم های هالیوود 2018 + تصاویر


هشت یار اوشن – OCEAN’S ۸

تاریخ اکران: ۸ ژوئن، ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷)

هشت یار اوشن در همان فضای فیلم‌های ۱۱ یار اوشن است که در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ تولید شدند و با تعداد زیاد بازیگران مطرح زن انتظار یک فیلم موفق را داریم.موج جدیدی به وجود آمده که هشت زن در یک اقیانوس در کنار هم در نیویورک به اوج خواهند رسید،اگرچه تیزر تبلیغاتی این فیلم چندان موردتوجه واقع نشد اما امیدواریم که کارگردانی و نویسندگی گری رأس و تولید استیون اسپیلبرگ نظر همگان را جلب کند.

هشت یار اوشن – OCEAN’S, پوستر فیلم هشت یار اوشن
هشت یار اوشن – OCEAN’S


ددپول ۲ – DEADPOOL ۲

تاریخ اکران: ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷)

در سری قبل فیلم Deadpool 2 دیدم که به دنبال انتقام جویی و قهرماننه با افراد زیادی جنگید و ژانری کمدی داشت و بسیار از  طرف بیننده ها پسندیده شد و امتیاز بسیار مناسبی گرفت. خلاصه داستان کاملی از سری دوم این فیلم منتشر نشده است ولی گفته میشود که ادامه داستان سری قبلی است.یعنی این شخصیت به صورت کمدی و قهرمانانه دنبال انتقام جویی است . در برخی نظرات هم در سایت IMDB گفته میشود که ددپول مسیر زندگی خود را عوض میکند و وارد مرحله جدیدی از زندگی میشود اما تح داستان همان میباشد .

فیلم ددپول 2DEADPOOL, پوستر فیلم ددپول 2
پوستر فیلم ددپول 2


مأموریت غیرممکن ۶ – MISSION: IMPOSSIBLE ۶

تاریخ اکران: ۲۷ جولای، ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷)

 طبق معمول تام کروز علاوه بر بازی در این فیلم سمت تهیه‌کنندگی را هم بر عهده خواهد داشت و دیوید الیسون از استودیو Skydance Productions و جی. جی. آبرامز با استودیو Bad Robott هم او را در تولید این فیلم همراهی می‌کنند. احتمال می‌رود فیلمبرداری در کشورهای فرانسه، نیوزیلند و انگلستان صورت بگیرد.

پوستر فیلم ماموریت غیرممکن 6, ماموریت غیرممکن 6IMPOSSIBLE
پوستر فیلم ماموریت غیرممکن 6


دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی – JURASSIC WORLD: FALLEN KINGDOM

تاریخ اکران: ۲۲ ژوئن، ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷)

دنیای ژوراسیک در زمان اکران در سراسر جهان موردتوجه قرار گرفت و در گیشه بسیار موفق شد، همین موفقیت باعث شد که کارگردان آن پس از چهار سال نسخه دیگری از آن را تولید کند که اون گرادی و کلر دیرینگ دوباره به جزیره ایزلانوبار بازمی‌گردند. آن‌ها می‌خواهند دایناسورهای این جزیره را از انفجار آتش‌فشانی در آن حوالی نجات دهند، اما متوجه گونه جدیدی از دایناسورها می‌شوند که می‌تواند نسل بشر را تهدید کند.

دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی – JURASSIC WORLD: FALLEN KINGDOM
دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی – JURASSIC WORLD: FALLEN KINGDOM


 پلنگ سیاه – BLACK PANTHER

تاریخ اکران: ۱۶ فوریه، ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶)

خلاصه داستان :او قهرمان و رهبر مردم اش است. او شاه، ارباب و ابرقهرمان آن‌هاست. او ممکن است ششمین سنگ بی‌نهایت یا سنگ روح را دارا باشد. پلنگ سیاه پس از مرگ پدر، شاه واکاندا، به سرزمین آفریقایی پیشرفته خود بازمی گردد تا منصب خود را پس گرفته و بر صندلی قدرت بنشیند. در این میان حضور یک دشمن دیرینه باعث می‌شود که برای آینده واکاندا و حتی جهان نبردی را آغاز کند. او برای شکست دشمن و امنیت مردمان اش باید قدرت‌های خود را نشان دهد.

 پلنگ سیاه – BLACK PANTHER, پوستر فیلم پلنگ سیاه
پلنگ سیاه – BLACK PANTHER


انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت – AVENGERS: INFINITY WAR

تاریخ اکران: ۴ مه، ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷)

یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی برادران روسو و نویسندگی کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است که بر پایهٔ گروه خیالی انتقام‌جویان از شرکت مارول کامیکسمی‌باشد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های انتقام‌جویان (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) محسوب می‌شود ،در این فیلم بیشتر بازیگران دنیای سینمایی مارول و به خصوص بازیگران فاز سوم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در جنگ ابدیت، انتقام‌جویان به نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس مقابله کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، انتقام‌جویان که از هم گسسته‌اند، با حمله ثانوس (ویلن فیلم) و ارتشش دوباره متحد می‌شوند و به نیروهای نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همه‌ی سنگ‌های ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است، مقابله کنند. اما…

انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت – AVENGERS: INFINITY WAR
انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت – AVENGERS: INFINITY WAR



بیشتر بدانید : معرفی 12 فیلم از جشنواره کن 2018 که نباید از دست داد

بیشتر بدانید : فیلم ترسناک هایی که بر اساس واقعیت ساخته شدند/ از کانجیورینگ تا احضار

بیشتر بدانید : محبوب ترین فیلم های هالیوود/ از جنگ ستارگان تا شکستن از درون + تصاویر

بیشتر بدانید : فیلمی که روی زخم دل جوانان خنج می کشد تا بیدارشان کند

بیشتر بدانید : فیلم‌های معروف 2018 که انتظار بیشتری از آن‌ها داشتیم! + عکس


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ