عکس های زهرا امیرابراهیمی در فیلم جدیدش
 جدیدترین تصاویر از زهرا امیر ابراهیمی در فیلم “عنکبوت مقدس” به کارگردانی علی عباسی که با نام فرانسوی “ شب های مشهد” در بخش اصلی فستیوال کن ۲۰۲۲ نمایش خواهد داشت منتشر شد

تصاویری از زهرا امیر ابراهیمی در فیلم "عنکبوت مقدس" Holy Spider

فیلم Holy Spider جدیدترین اثر علی عباسی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی-سوئدی است. این کارگردان پیشتر با ساخت فیلم Border در عرصه بین‌المللی شناخته شده بود. ساخته جدید او اما، یعنی فیلم ایرانی عنکبوت مقدس، درباره قاتل سریالی معروف ایرانی سعید حنایی است. این فیلم به جشنواره کن 2022 نیز راه یافته و در بخش اصلی این مراسم به رقابت خواهد پرداخت

جدیدترین تصاویر از زهرا امیر ابراهیمی در فیلم “عنکبوت مقدس” به کارگردانی علی عباسی که با نام فرانسوی “ شب های مشهد” در بخش اصلی فستیوال کن ۲۰۲۲ نمایش خواهد داشت منتشر شد.

زهرا امیر ابراهیمی در فیلم عنکبوت مقدس
زهرا امیر ابراهیمی در فیلم عنکبوت مقدس

این فیلم با بازی زهرا امیرابراهیمی و مهدی بجستانی به ماجرای سعید حنایی(قاتل سریالی زنان خیابانی در مشهد) می پردازد.

علاوه بر مهدی بجستانی و زهرا امیرابراهیمی، آرش آشتیانی، فروزان جمشیدنژاد، آلیس رحیمی، سارا فضیلت، سینا پروانه و نیما اکبرپور در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی عنکبوت مقدس با بازی زهرا امیرابراهیمی
فیلم سینمایی عنکبوت مقدس با بازی زهرا امیرابراهیمی

این فیلم ابتدا قرار بود در ایران ساخته شود اما به دلیل ندادن مجوز،در کشور “اردن” فیلمبرداری و تمام لوکیشن های شهر مشهد در این کشور بازسازی شده است. این فیلم قرار است از سیزدهم ماه ژوئیه (۲۲ تیر) در سینماهای فرانسه اکران شود.

زهرا امیرابراهیمی در عنکبوت مقدس Holy Spider
زهرا امیرابراهیمی در عنکبوت مقدس Holy Spider

داستان فیلم ایرانی عنکبوت مقدس

 این فیلم داستان سعید حنایی، قاتل سریالی معروف را روایت می‌کند. در خلاصه داستان فیلم سینمایی عنکبوت مقدس باید بگوییم که سعید مرد خانواده است و رفته رفته وارد ماموریتی شخصی و مذهبی می‌شود تا شهر روحانی مشهد را از بی اخلاقی‌ها و فساد پاک کند. بعد از قتل چندین زن، او از اینکه جامعه به حرکت مقدسش توجه زیادی نکره، ناامید می‌شود!

 

بیشتر بدانید : زهرا امیرابراهیمی با "عنکبوت مقدس" به جشنواره کن می رود + عکس

بیشتر بدانید : از اصغر فرهادی و لیلا حاتمی تا گلشیفته و ترانه: ایرانیان در جشنواره کن 2022

بیشتر بدانید : رقابت گلشیفته و ترانه و زهرا در جشنواره کن 2022 + جزئیات

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: سینماهنر/plaza.ir