10 فیلم برتر مت دیمون +عکس
از ظاهر بسیار خونسردش در فیلم ویل هانتینگ خوب تا نقشهایش به عنوان سرباز و قهرمان اكشن و یك فرشته انتقامجو، نحوه مدیریتش بگونه ای بوده است كه همواره با گستره زیاد نقش ها و عمق بازی هایش مردم را شگفت زده نماید

بهترین نقش آفرینی های مت دیمون

 موضوع عادی نیست كه فیلم موفق یك بازیگر آن فیلمی‌ است كه آنها خودش در نوشتنش دخیل باشند. از ظاهر بسیار خونسردش در فیلم  ویل هانتینگ خوب تا نقشهایش به عنوان سرباز و قهرمان اكشن و یك فرشته انتقامجو، نحوه مدیریتش بگونه ای بوده است كه همواره با گستره زیاد نقشها و عمق بازیهایش مردم را شگفت زده نماید. او دائماً ثابت می‌كند كه او فقط یک پسر طلایی دیگر نیست.

بیشتر بدانید : بازیگر هالیوودی که اسکار را حق خود می‌دانست؟!+گزارش تصویری

نجات سرباز رایان

اگرچه نقشش در این فیلم چندان زیاد نیست اما بازی وی به عنوان لقب دار رایان در برابر دیگر شخصیت ها نیروی محرك فیلم می‌باشد و به آنها رنگ می‌بخشد. با این وجود اگر تام هنكس  مصمم باشد كه به دنبال شما بگردد بهتر است حداقل توانایی را داشته باشید.

 مت دیمون,فیلم های مت دیمون,بهترین فیلم,عکس مت دیمون,نجات سرباز رایان
نجات سرباز رایان

 Rounders

 با بازی به عنوان یك پوكر باز سابق كه به دنیای برنامه تلویزیونی  high- stakes pokers برمی‌گردد این فیلم با وجود مشتاقان بسیار زیادش تبدیل به یك بت شد چرا كه  روز به روز بر محبوبیت پوكر افزوده می‌شود.

 مت دیمون,فیلم های مت دیمون,بهترین فیلم,عکس مت دیمون,Rounders
Rounders

اولتیماتوم بورن

این فیلم كه فیلم نهایی از سه گانه های  بورن  است دیمون می‌خواهد به عنوان جیسون بورن عامل و واسطه راز فراموشی را برجسته و یزرگ نشان دهد و نمونه های اكشن خودش را دوباره عرضه كند.  این فیلم در بخش صدا و تدوین خود سه جایزه اسكار دریافت كرد.

 مت دیمون,فیلم های مت دیمون,بهترین فیلم,عکس مت دیمون,اولتیماتوم بورن
اولتیماتوم بورن

برتری بورن

در دومین فیلم از سه گانه های بورن، دیمون با توجه به گذشته خود و دنیای جاسوسی  به درگیر شدن در تبانی و دسیسه ادامه می‌دهد. این فیلم شبیه فیلمهای بازاری است با این تفاوت كه پر از صجنه های اكشن و بمب و اسلحه است.

 مت دیمون,فیلم های مت دیمون,بهترین فیلم,عکس مت دیمون,برتری بورن
برتری بورن

مردگان

دیمون یك شرور نسبتاً غیر عادی را به عنوان خبر چین وارد دستگاه پلیس ایالت ماساچوست می‌كند و این شروع یك  فیلم اسكورسیزی است كه می‌دانید نمی‌تواند پایان خوبی داشته باشد.

 مت دیمون,فیلم های مت دیمون,بهترین فیلم,عکس مت دیمون,مردگان
فیلم مردگان

یازده یار اوشن

به عنوان آخرین فردی كه برای سرقت از كازینوی كلونی استخدام می‌شود جیب بر دیمون جسارت  و بی پروایی كلونی و پیت  را تكمیل می‌كند  و از خودش چیزی به مجموع بازیگری همه ستارگان فیلم اضافه می‌كند.

 مت دیمون,فیلم های مت دیمون,بهترین فیلم,عکس مت دیمون,یازده یار اوشن
یازده یار اوشن

آقای ریپلی با استعداد

این فیلم از آن فیلمهاست كه ثابت می‌كند شما هم می‌توانستید از تیپ و جذابیت طبیعی سینمایی دیمون استفاده كنید و به عنوان یك تبهكار از او بازی بگیرید. احتمالاً برای بینندگان هیچ كس بهتر از دیمون نیست كه هر كاری كه دلش می‌خواهد انجام دهد و كسی هم حرفی به او نزند.

 مت دیمون,فیلم های مت دیمون,بهترین فیلم,عکس مت دیمون,آقای ریپلی با استعداد
آقای ریپلی با استعداد

Dogma

اگر یك فرشته مرگ وجود داشته باشد افراد زیادی هستند كه به آن توجهی نمی‌كنند اگر كه شبیه مت دیمون كوچك به نظر آید. به همراه رفیقش بن افلك آرزو می‌كند كه ای كاش دوباره تبدیل به فرشته شود و به خانه اش بازگردد.

 مت دیمون,فیلم های مت دیمون,بهترین فیلم,عکس مت دیمون,Dogma
فیلم Dogma

هویت بورن

فیلمی‌ كه ثابت می‌كند مت دیمون و قهرمان اكشن متقابلًا مفاهیم منحصر به فردی نیستند، دیمون به عنوان فردی كه مهارتهای خطر ناكی دارد ولی نمی‌تواند هویت خود را به یاد آورد با دشمن  می‌جنگد و می‌كشد.

 مت دیمون,فیلم های مت دیمون,بهترین فیلم,عکس مت دیمون,هویت بورن
هویت بورن

ویل هانتینگ خوب

اگرچه دستان مت دیمون اجرای غیرمنتظره ای را می‌سازد که محصول مشترک او دوست قدیمی‌اش بن افلک می‌باشد که به خاطر آن یک اسکار هم گرفتند و یک اسکار هم نصیب رابین ویلیامز بازیگر نقش مکمل کرد.

باوجودی که ما کنجکاو هستیم تا دوباره مت دیمون را ببینیم که خودکارش را در دست گرفته و فیلم های جدید می‌سازد، اما بازی های او انقدر متفاوت هست که ما را به اندازه کافی سرگرم کند.

 مت دیمون,فیلم های مت دیمون,بهترین فیلم,عکس مت دیمون,ویل هانتینگ خوب
ویل هانتینگ خوب

 

بیشتر بدانید : مادر مت دیمون: از پسر خوشگلم فقط برای تبلیغات استفاده می‌شود

بیشتر بدانید : «مت دیمون» با 15 كیلو وزن اضافه خبرچین «سودربرگ» شد

بیشتر بدانید : مت دیمون بزرگمرد كوچك!

بیشتر بدانید : گریم متفاوت «مت دیمون» در فیلم جدیدش +عکس


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ