مادر مت دیمون: از پسر خوشگلم فقط برای تبلیغات استفاده می‌شود
مادر مت دیمون زمانی که برای اولین بار عکس پسرش را روی جلد یک مجله خوش آب و رنگ دیده بود گفته بود: از پسر خوشگلم برای فروش چیزها استفاده می‌شود. او فقط یک چرخ‌دنده در سیستم سرمایه‌داری است.
بورن بعدی هم بدون حضور مت دیمون ساخته خواهد شد. استودیوی یونیورسال اعلام کرد که پنجمین قسمت مجموعه موفق بورن را با جرمی رنر که در قسمت قبلی مجموعه هم بازی داشت روانه اکران خواهد کرد. آنتونی پکهام هم قرار است نویسنده این قسمت باشد و داستان درباره آرون کراس، همان مامور ضربتی که در قسمت قبلی مجموعه با بازی رنر معرفی شده بود خواهد بود. نام پکهام در میان نویسندگان شرلوک هلمز و شکست‌ناپذیر (invictus) دیده می‌شود.

سران استودیو علاقه زیادی داشتند که مت دیمون را دوباره به مجموعه باز گردانند اما چندی پیش دیمون اعلام کرده بود که دیگر در این مجموعه ظاهر نخواهد شد مگر این که پل گرین‌گراس دوباره روی صندلی کارگردانی بنشیند. جالب این که چندی پیش اظهارات مادر مت دیمون که یک استاد دانشگاه است و در گاردین منتشر شده بود که در نوع خود جالب توجه بود.

او زمانی که برای اولین بار عکس پسرش را روی جلد یک مجله خوش آب و رنگ دیده بود گفته بود «از پسر خوشگلم برای فروش چیزها استفاده می‌شود. او فقط یک چرخ‌دنده در سیستم سرمایه‌داری است.» و خود مت نیز در گفتگویی اعلام کرده بود که مادرش یک استاد دانشگاه است و پیش از آن هرگز مجله‌ای مثل ونیتی فیر را نخوانده بود و اگر مجله‌ای مثل نیشن (ملت) وجود نداشت هرگز سراغ آن نمی‌رفت. مادر مت دیمون معتقد است «این مجله‌ها چیز جز صفحات پشت سر هم تبلیغات چیزهایی که هیچ کس نیازی به آن‌ها ندارد نیستند.» دیمون هم‌اکنون بهشت ساخته پرخرج نیل بومباک (منطقه ۹) را که یک فیلم علمی-تخیلی بسیار پرخرج و اکشن است را در نوبت اکران دارد و اظهار علاقه کرده در ادامه این فیلم هم حضور پیدا کند.

هنوز کارگردانی برای این قسمت انتخاب نشده اما به نظر می‌رسد حضور مت دیمون در این فیلم منتفی است گر چه خود دیمون در گفتگویی حضور در آن را رد نکرده است و گفته اگر داستان خوبی داشته باشد احتمال دارد در آن حضور پیدا کند.

قسمت قبلی مجموعه که تونی گیلروی آن را کارگردانی کرده بود نتوانسته بود موفقیت قسمت‌های قبلی را تکرار کند با این وجود به رقم قابل قبول ۲۷۶ میلیون دلار در سراسر دنیا دست یافت که از فروش ۴۴۳ میلیونی اولتیماتوم بورن -سومین فیلم مجموعه- بسیار کمتر بود. بورن شخصیتی است که رابرت لادلام آن را در رمان‌هایش خلق کرده است و گیلروی نویسنده فیلمنامه سه‌گانه اولیه بورن بود. در میان تهیه‌کنندگان فیلم نام فرانک مارشال مشهور هم دیده می‌شود و هنوز زمانی برای اکران آن مشخص نشده است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
عکس‌های مریلا زارعی و نرگس آبیار در روستای موغویه
دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان + شرح دعا
بازیگران و مجریان حاضر در مراسم تنفیذ دکتر حسن روحانی + تصاویر
دکتر حسن روحانی امروز در برنامه ماه عسل احسان علیخانی
ازدواج مشروط و جالب خاطره حاتمی + عکس