دنیل رادكلیف
رادكلیف بازیگر 21 ساله كه به خاطر بازی در نقش هری پاتر در سری فیلم‌های هری پاتر معروف شده است هم اكنون با آخرین فیلم از سری هری پاتر...
 
«دنیل رادكلیف»، بازیگر نقش «هری‌پاتر»ها گفت، وی ذاتا یك بازیگر نیست و اجرای كراكتری كه در آن نقش‌آفرینی می‌كند به شكل طبیعی در وجودش شكل نمی‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادكلیف بازیگر 21 ساله كه به خاطر بازی در نقش هری پاتر در سری فیلم‌های هری پاتر معروف شده است هم اكنون با آخرین فیلم از سری هری پاتر بر پرده سینماهای جهان حضور دارد .
دنیل رادكلیف در ادامه گفت: اگر کاملا منصفانه صحبت كنم باید بگویم، ساخت یك فیلم از كنار هم گذاشتن افراد مختلف و عوامل متعدد شكل می‌گیرد و مطمئنا ضعف‌های من را دیگر بازیگران حرفه‌ای از بین برده‌اند.
بنا بر اعلام توتال فیلم، رادكلیف اخیرا نیز در یك مصاحبه مطبوعاتی گفت: من به الكل وابسته شده بودم و مثل برخی از آدم های سرشناس شیفته این مسیر بودم، اما اكنون فكر می‌كنم این شیوه زندگی به هیچ وجه شایسته من نیست.
رادكلیف از 11 سال پیش مقابل دوربین هری پاترسازها رفت و دارایی كنونی او حدود 48 میلیون پوند تخمین زده می شود.
دنیل جیکوب رادکلیف متولد ژوئیه‌ی 1989 در فولام، لندن است. او برای بازی در نقش هری پاتر در سری فیلم‌های هری پاتر معروف شد. این فیلم‌ها از روی سلسله رمان‌هایی به همین نام ساخته شده که توسط «جی کی رولینگ» نوشته شده است.
رادكلیف چندی پیش در فیلم ترسناک «زن سیاه‌پوش» مقابل دوربین رفت.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir