امی ‌این اواخر روزهای سختی را پشت سر گذاشته بود و متقاعد شده بود که تنها کسی که می‌تواند بهش کمک کند فقط بلیک است. او فکر می‌کرد بلیک تنها کسی است که....
 
خواننده یک عدد کوکتل مخدر خرید:
خواننده پرحاشیه امی ‌واینهاوس روز یکشنبه در خانه اش در لندن در گذشت. احتمال می‌رود او در مصرف بیش از اندازه مواد مخدر مرده باشد. یک روزنامه زرد اعلام کرده او کوکتلی حاوی مواد مخدر خریده که مصرف آن منجر به مرگش شده است. این خواننده از مدتها پیش به مصرف مواد و مشروبات الکلی روی آورد و خودش یکبار گفته بوده که دستیار شخصی سابقش به نام «الکس هاینز» به او هشدار داده و گفته تو در سن 27 سالگی می‌میری! مثل جیمی ‌هندریکس، جانیس جاپلین و کرت کابین. این پیشگویی عجیب و ترسناک «الکس هاینز» مربوط به سال 2008 بود.

قلب شکسته تاثیری در مرگ داشت؟
اگرچه هیچ جزئیاتی در تفسیر دلیل مرگ او وجود ندارد، یک خواننده زن گفته است که امی‌ در روزهای آخر قبل از مرگش با همسر سابقش بلیک فیلدر سیویل که سال 2009 از او جدا شد، در ارتباط بوده است. امی ‌این اواخر روزهای سختی را پشت سر گذاشته بود و متقاعد شده بود که تنها کسی که می‌تواند بهش کمک کند فقط بلیک است. او فکر می‌کرد بلیک تنها کسی است که او را درک می‌کند و می‌تواند ازش حمایت کند.

همسر سابقش امی ‌را معتاد کرد
این زوج سال 2007 ازدواج کرده و دو سال بعد جدا شدند. البته هر دوی آنها این دو سال درگیر مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر شدند. برخی می‌گویند که همسر امی ‌او را با هروئین و کراک آشنا کرد. پدر امی ‌نیز در مصاحبه هایش گفته که دخترش تا قبل از آشنایی با همسر سابقش اصلا به سمت مواد نرفته بود. او خاطر نشان ساخت البته من تماما شوهرش را مقصر نمی‌دانم بلکه دخترم هم مسئول است، منتها کاملا واضح و مبرهن است که اعتیاد زمانی که این دو با هم بودند به سراغ دخترم آمد.
 
 
تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ/ مریم محبعلی نژاد
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ
 
 
مطالب پیشنهادی:
پایان تلخ یک ستاره: خواننده زن ۲۷ ساله پرحاشیه انگلیسی درگذشت
پایان تلخ خواننده‌های جوان + عکس