در اجرای این نمایش جمعی از بازیگران سینما برای نخستین‌بار در کنار بازیگران تئاتر و اعضای گروه تئاتر«سایه» به ایفای نقش خواهند پرداخت....
رضا حداد نمایش جدیدش را با حضور تعدادی از بازیگران سینما و تئاتر به روی صحنه می‌‌برد.
این نمایش که «آمدیم، نبودید، رفتیم» نام دارد نوشته محمد چرم‌شیر است که از دی ماه سال جاری به صحنه می‌رود.
در اجرای این نمایش جمعی از بازیگران سینما برای نخستین‌بار در کنار بازیگران تئاتر و اعضای گروه تئاتر«سایه» به ایفای نقش خواهند پرداخت.
تاکنون حضور بازیگرانی چون مهناز افشار، سیامک انصاری، برزو ارجمند، پژمان بازغی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، خسرو پسیانی، امیر جنانی، بابک حمیدیان، لیلی رشیدی، شبنم فرشادجو، طناز طباطبایی، نگار عابدی، علی لک پوریان، نازگل نادریان و... در این پروژه قطعی شده است.
رضا حداد که امیدوار است در این نمایش از همراهی عزت الله انتظامی بهره‌مند شود، دراین باره توضیح داد: «با توجه به گفت‌و‌گوهایی که با استاد صورت گرفته، امیدواریم پس از 30 سال شاهد بازگشت مجدد ایشان به صحنه تئاتر باشیم.»
به گفته‌ وی، در این اجرا برای نخستین بار از تکنولوژی‌های جدید برای حضور کاراکترهای مجازی بر صحنه و همچنین ایجاد جلوه‌های ویژه زنده استفاده خواهد شد.
همچنین یک کرئوگرافر برجسته بین‌المللی در این اجرا حداد و گروه تئاتر «سایه» را همراهی خواهد کرد.
طراحی صحنه این پروژه نیز بر عهده‌ سیامک احصایی است و گلناز گلشن طراحی لباس آن را انجام می‌دهد.
موسیقی بخش‌هایی از «آمدیم، نبودید، رفتیم» که در بیشتر صحنه‌ها به صورت زنده خواهد بود، توسط گروه «دارکوب» ساخته و اجرا می‌شود.
آتیلا پسیانی در مقام دراماتورژ اجرای «آمدیم ،نبودید، رفتیم» را همراهی خواهد کرد.
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir