«جک مورد» مجموعه داری اهل سیاتل ادعا کرده است این تصویر را در میان سایر تصاویری پیدا كرده كه صحت شان توسط كارشناسان تایید شده است. این تصویر در آلبومی قدیمی پیدا شده كه.....
 
یكی از كاربران سایت eBay مدعی است مدركی دارد كه نشان می‌دهد نیكلاس كیج، فناناپذیر است. این مدرك عكسی 10 در 6.5 سانتی متری است كه مردی را در سال‌های 1870 نشان می‌دهد كه دقیقا شبیه این هنرپیشه 47 ساله هالیوودی است.
این فروشنده كه قیمت یك میلیون دلار را برای این عكس تعیین كرده می‌گوید این تصویر 100درصد اصل است و از مردی گرفته شده كه در دوران جنگ داخلی بریستول ایالت تنسی زندگی می‌كرده.
 
نیکلاس کیج
 
«جک مورد» مجموعه داری اهل سیاتل ادعا کرده است این تصویر را در میان سایر تصاویری پیدا كرده كه صحت شان توسط كارشناسان تایید شده است. این تصویر در آلبومی قدیمی پیدا شده كه پر از عكس‌های دوران جنگ داخلی آمریكاست اما هنوز هویت مرد شبیه نیكلاس كیج مشخص نشده است.
 
نیکلاس کیج
 
تا این لحظه واكنش كاربران اینترنت در eBay جالب بوده اما خیلی‌ها اعلام كرده‌اند پول كافی برای خریدن این عكس را ندارند. در توضیح این آیتم نوشته شده: «نیكلاس كیج خون‌آشام است/ عكس در سال 1870.»
فروشنده درباره نیكلاس كیج به شوخی نوشته كیج هر 75 سال یك‌بار مثل خون آشام‌ها خودش را بازسازی می‌كند و ممكن است دوره بعد وارد دنیای سیاست بشود.
نیکلاس کیج در ۷ ژانویه ۱۹۶۴ با نام «نیکلاس کیم کاپولا» در کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمده‌است. پدرش آوگوست کاپولا پروفسور ادبیات و مادرش جوی فوگلزانگ آلمانی و عمویش فرانسیس فورد کاپولا کارگردان سه گانه پدر خوانده بود.
کیج در اوایل دوران پیشرفت شغلی خود نام خانوادگی خود را تغییر داد تا بتواند شهرت خود را جدا از خانواده کسب کند. او دو بار نامزد اسکار شده‌است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: tehrooz.com