ستایش
ارش فصل دوم این مجموعه توسط سعید مطلبی ادامه دارد و در سری دوم قصه کاراکترها با گذر 20زمان ساله در زمان حال روایت خواهد شد و فضای قصه.....


تصویربرداری فصل دوم سریال «ستایش» از ابتدای سال آینده آغاز و قصه در زمان حال روایت خواهد شد.

به گزارش شبکه ایران، تصویربرداری قسمت‌های باقیمانده از فصل اول مجموعه تلویزیونی "ستایش" در شهرستان طالقان به پایان رسید.

سعید سلطانی کارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفت‌وگو با شبکه ایران ضمن اعلام این خبر افزود: تصویربرداری سریال "ستایش" پس از وقفه‌ای پنج ماهه از اوایل مردادماه در شهرستان طالقان آغاز شد و اواخر هفته قبل به پایان رسید.

وی با تاکید بر این نکته که در حال حاضر مراحل فنی قسمت‌های پایانی سریال در حال انجام است ادامه داد: از جمعه این هفته شاهد پخش بخش‌های قسمت‌های ضبط شده اخیر از آنتن شبکه 3 سیما خواهیم بود.

سلطانی از جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، شهاب عسگری، فرهاد متقی و حمید جدیدی به عنوان بازیگرانی نام برد که در قسمت‌های مذکور به گروه بازیگران این مجموعه تلویزیونی اضافه شده‌اند.مشایخی نقش شخصیتی به نام خان بهادر (پدر بزرگ ستایش) را دارد که ستایش و پدرش پس از فرار از کمپ به او پناه می‌برند.

این کارگردان در ادامه از تصویربرداری فاز دوم مجموعه "ستایش" به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از اوایل سال آینده خبر داد و افزود: نگارش فصل دوم این مجموعه توسط سعید مطلبی ادامه دارد و در سری دوم قصه کاراکترها با گذر 20زمان ساله در زمان حال روایت خواهد شد و فضای قصه مطابق با حال و هوای امروز جامعه خواهد بود.

سلطانی پاسخ به سوال احتمال حضور بازیگران جدید یا ادامه همکاری بازیگران این مجموعه تلویزیونی در فاز دوم سریال را به اتمام نگارش سریال موکول کرد.

نرگس محمدی، مهدی پاکدل، محمود عزیزی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، داریوش ارجمند و... بازیگران این مجموعه هستند که تاکنون سی و نه قسمت از آن روی آنتن شبکه 3 سیما رفته است. سعید سلطانی مجموعه‌های "جوانی"، "پس از باران"، "مامور بدرقه" و... را کارگردانی کرده است.

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir