بروبکس
ضور خواننده های ماهواره ای در برنامه های زنده پاپ داخلی به شدت همه گیر شده و پس از حضور ساسی مانکن و آرمین 2AFM در سالن همایش های برج میلاد، این بار نوبت خواننده‌های گروه «بروبکس» بود که.....


حضور خوانندگان گروه پر طرفدار «بروبکس» در کنسرت فریدون آسرایی سبب شد تا بار دیگر خوانندگان ماهواره‌ای با حضور خود در بین مردم خبرساز باشند.

به گزارش شبکه ایران به نقل از پانا ظاهرا حضور خواننده های ماهواره ای در برنامه های زنده پاپ داخلی به شدت همه گیر شده و پس از حضور ساسی مانکن و آرمین 2AFM در سالن همایش های برج میلاد، این بار نوبت خواننده‌های گروه «بروبکس» بود که با حضور در کنسرت فریدون آسرایی مورد توجه اهالی موسیقی قرار بگیرند.

 این گروه که ترانه معروف آنها «سوسن خانوم» به محبوبیتی فراوان در بین ایرانی‌ها دست یافت، با حضور در برنامه فریدون به تمام شایعه هایی که خبر از خروج آنها از کشور می‌داد پایان دادند.

 این گروه در حال ساخت ویدئوی جدیدشان هستند که از قرار معلوم همان تیم قبلی مسئولیت ساخت آنرا بر عهده گرفته اند. همچنین فریدون آسرایی در این برنامه به اجرای قطعات پر طرفدارش از جمله «آهای خوشگل عاشق» ، «سلام» و «طاقت بیار» پرداخت که مورد استقبال حاضرین در سالن نیز قرار گرفت.

 «شادی قیطانچی» ، تهیه کننده جوان این برنامه هم در برخورد با اهالی رسانه مانع از حضور تمامی عکاسان و خبرنگاران در اتاق بک استیج شد و با گفتن جمله « من احتیاجی به پوشش خبری این برنامه از سوی رسانه های همیشه مغرض داخلی ندارم!»، باعث شد تمام اهالی رسانه محل برنامه را به نشانه اعتراض ترک کنند تا هیچگونه عکس و گزارش تصویری از این برنامه در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر نشود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir