رابرت پتینسون
در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد که معتقدند این خون آشام یک آدم فوق العاده و بی نظیر است اما رابرت نمی تواند درک کند که چرا خون آشامها برای مردم اینقدر جذابیت دارند....
      

از نظر رابرت پتینسون شخصیت اصلی فیلم "گرگ و میش" خیلی زشت است و عیبهای زیادی دارد.

این بازیگر جذاب انگلیسی که در مجموعه فیلمهای پرفروش و موفق "گرگ و میش" نقش یک خون آشام با نام "ادوارد کولن" را بازی می کند، در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد که معتقدند این خون آشام یک آدم فوق العاده و بی نظیر است اما رابرت نمی تواند درک کند که چرا خون آشامها برای مردم اینقدر جذابیت دارند. او اخیرا" در میان حرفهای خود گفت که دلش می خواست ضعفها و عیبهای ادوارد کولن را در این مجموعه فیلمها به تصویر بکشد اما به او اجازه داده نشد.

یک منبع خبری گفت: "تنها چیزی که رابرت را اذیت می کند این است که طرفداران این مجموعه احساس می کنند که ادوارد کولن یک فرد فوق العاده و بی عیب است."

رابرت پتینسون گفت: "من دلم می خواست عیبها و ایرادهای این شخصیت را هم بازی کنم و به تصویر بکشم اما همه اطرافیانم معتقد بودند که این شخصیت باید بی عیب و فوق العاده باشد."

"من هیچ وقت جذابیت خون آشام ها را درک نکردم. نمی دانم چرا مردم اینقدر خون آشامها را دوست دارند."

رابرت اخیرا" درباره طرفداران سمج خود که زندگی را برای او مشکل کرده اند نیز صحبت کرده است. او دائما" بدنبال جایی است که بتواند براحتی زندگی کند و کسی مزاحم زندگی خصوصی او نشود.

"وقتی می خواهم در جایی اقامت کنم مثل جاسوسان سازمان سیا مجبورم همه چیز را در نظر بگیرم و همه اقدامات امنیتی لازم را انجام دهم . این موضوع واقعا" آزار دهنده است."

"وقتی می خواهم خانه انتخاب کنم باید به نکات عجیب و غریبی توجه کنم. آیا طرفدارن و خبرنگاران می توانند مقابل ساختمان پارک کنند؟ آیا کسی می تواند داخل ساختمان را ببیند؟ آیا کسی می تواند در پیاده روی جلوی ساختمان چادر بزند؟"

   

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: aftabir.com