وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های آثارش در كشورهای مختلف دنیا گفت: قرار بود امسال نمایشگاهی از آثارم در نیویورك آمریكا برپا شود كه به دلیل...
  

 یكی از تابلوهای نقاشی «كوروش شیشه‌گران» در كنار حراج كریستی به نفع كودكان، بیماران و نیازمندان هندوستان به فروش گذاشته می‌شود.  
كوروش شیشه‌گران درباره دیگر فعالیت‌های هنری خود گفت: علاوه بر ارائه یكی از آثارم به نفع نیازمندان كشور هندوستان، چهار تابلو به چهار حراجی بزرگ دنیا از جمله كریستی و ساتبی فرستاده‌ام.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های آثارش در كشورهای مختلف دنیا گفت: قرار بود امسال نمایشگاهی از آثارم در نیویورك آمریكا برپا شود كه به دلیل فعالیت‌های جانبی و ارائه آثار به برخی علاقه‌مندان ایرانی و نمایشگاه‌های خیریه،‌ نتوانسته‌ام آثارم را برای نمایشگاه نیویورك به موقع آماده كنم و برگزاری آن به سال آینده موكول شد.
شیشه‌گران در ادامه به دیگر كشورهای متقاضی برپایی نمایشگاه آثارش اشاره داشت و گفت: علاوه بر امریكا، فرانسه، ایتالیا، كانادا و انگلستان نیز متقاضی برپایی نمایشگاه‌هایی از آثارم هستند كه برگزاری آنها نیز به سال‌ آینده موكول شده و با آماده شدن آثارم به مرور برپا خواهند شد.
این هنرمند نقاش با ابراز علاقه‌مندی‌اش برای برپایی نمایشگاه‌های داخلی گفت: من بسیار علاقه‌مندم كه آثارم را در داخل ایران به نمایش بگذارم و به خریداران و علاقه‌مندان ایرانی بفروشم تا نقاشی‌هایم از كشور خارج نشود اما هدفم از برپایی نمایشگاه در دیگر كشورهای دنیا تنها معرفی هنر معاصر كشورمان است.
وی افزود: با وجود آن كه در كشورهای اروپایی هنر معاصر ایران علاقه‌مندان بسیاری دارد و علاوه بر چاپ وانتشار آنها در كتب مختلف و نشریات،‌ از سوی منتقدین هنری نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، اما دوست دارم كه این اتفاقات را در كشور خودم شاهد باشم.
كوروش شیشه‌گران در هر یك از نمایشگاه‌های خارجی حدود 15 اثر در ابعاد بزرگ ارائه خواهد كرد. 
 
 
 
 
 
 
گردآورى: گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: خبرگزارى فارس