فردا كه از راه برسد، پنج سال است كه صدای ناصر عبدالهی به گوش نرسيده است.
   
ایسنا: فردا ـ 29 آذرماه ـ پنجمین سالروزدرگذشت ناصر عبدالهی است.
این هنرمند بامداد سوم آذرماه 85 در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به دلیل مشكل كلیوی و از كار افتادن كلیه‌ بستری شد و سپس به كما رفت.بعد از چند روز هم به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و در بخش ICU این بیمارستان بستری شد و سرانجام یك هفته‌ی بعد به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد تهران منتقل شد.
سرانجام ظهر روزـ 29 آذرماه ـ در حالیكه تنها 37 سال داشت به دیار باقی شتافت و در زادگاهش بندر عباس به خاك سپرده شد.
محمد علی بهمنی در پی درگذشت ناصر عبداللهی همان سال درباره‌ی فعالیت هنری این خواننده و آهنگساز به خبرنگار ایسنا گفته بود:«شناخت او روی شعر خوب بود و این واقعیتی است كه باید به آن اعتراف كرد.»
بهمنی خاطرنشان كرده بود: «او انسانی بود كه موسیقی را خوب می‌شناخت، صدای خوبی داشت و حیف شد، می‌توانست این صدا رساتر بماند؛ اما دریغ!»
***
ناصر عبداللهی دهم دی‌ماه 1349 در بندرعباس به دنیا آمد و تحصیلات خود را در بندرعباس گذراند و فعالیت‌های هنری خود را از سال‌های نوجوانی در صدا و سیما و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و امور تربیتی استان هرمزگان آغاز كرد.
او با خوانندن ترانه‌ای به نام « ناصریا » به شهرت دست یافت و از جمله آلبوم‌های او می‌توان به «عشق است»، «دوستت دارم»، «غزلك» و «بوی شرجی» اشاره كرد.
این هنرمند فقید هم‌چنین ترانه‌هایی را درباره ائمه اطهار اجرا كرده كه از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به «یا فاطمه بنت نبی» اشاره كرد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture  
منبع:isna.ir