کریستین استوارت و رابرت پتینسون
کریستین استوارت که در مجموعه فیلمهای گرگ و میش نقش بلا سوان را بازی می کند در جایگاه نخست جدول....
                       
          
مجله فوربس، کریستین استوارت و رابرت پتینسون را به عنوان پولسازترین بازیگران هالیوود معرفی کرد.

روز سه شنبه مجله فوربس در وب سایت رسمی خود اسامی بازیگرانی را که برای کمپانی های فیلمسازی خیلی پولساز هستند اما در ازای این درآمدزایی ، مبلغ بسیار کمی از کمپانی ها دریافت می کنند، را به ترتیب اعلام کرد. اصلا" تعجب آور نیست که بازیگران مجموعه گرگ و میش، که صدها میلیون دلار در گیشه های باکس آفیس سراسر دنیا فروش کرده است، در صدر این لیست قرار دارند.

کریستین استوارت که در مجموعه فیلمهای "گرگ و میش" نقش بلا سوان را بازی می کند در جایگاه نخست جدول پولسازترین بازیگران هالیوود قرار گرفته است. از هر ۵۵.۸۳ دلاری که تهیه کنندگان فیلمهای کریستین استورات بدست آورده اند فقط یک دلار به او پرداخت کرده اند.

رابرت پتینسون که در مجموعه "گرگ و میش" نقش ادوارد کولن را بازی می کند از هر ۳۹.۴ دلاری که تهیه کنندگان فیلمهایش بدست آورده اند، فقط یک دلار دریافت کرده است و در ردیف سوم این جدول رده بندی قرار گرفته است.

جدیدترین فیلم گرگ و میش با نام "سپیده دم: قسمت اول" که از اوایل ماه جاری در سینماهای سراسر جهان اکران شد، تا بحال ۵۸۹ میلیون دلارفروش کرده است .

آنا هاتاووی که در فیلمهای پرفروشی مانند "آلیس در سرزمین عجایب" و "ساقدوشها" هنرنمایی کرده است در این جدول رتبه بندی ، بین ستاره های مجموعه گرگ و میش قرار گرفته است. این بازیگر مشهور هالیوود از هر ۴۵.۶۷ دلاری که تهیه کنندگان از فروش فیلمهای او بدست آورده اند، یک دلار دریافت کرده است و جایگاه دوم مجله فوربس را بخود اختصاص داده است.

دانیل راد کلیف، ستاره مشهور مجموعه "هری پاتر" در ردیف چهارم و ستاره مجموعه "ترانسفور ماتورها" در جایگاه پنجم این جدول قرار گرفته است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture  
منبع: aftabir.com