جود لاو
به نظر من این حرفه به ما اجازه می دهد که مانند شرلوک هلمز، خلاق، غیر عادی و دارای قوه تخیلی بالا باشیم و محدود فکر نکنیم....
                              
          
از نظر جود لا، یک بازیگر بودن به نوعی مانند شرلوک هلمز بودن است.

این بازیگر ۳۸ ساله که در فیلم جدید مجموعه کارآگاهی "شرلوک هلمز" با نام "بازی سایه ها"، نقش دکتر جان واتسون ، دستیار شرلوک هلمز را بازی می کند، قبول دارد که شغلش به او اجازه می دهد که خلاق و بی باک باشد و همیشه از اینکه چنین حرفه ای دارد، سپاسگزار است .

او گفت: "در این حرفه، بعضی روزها وقتی از خواب بیدار می شوم باید مسئولیت پذیر ، خاکی و قابل اعتماد باشم و بعضی روزها لازم نیست اینگونه باشم."

"به نظر من این حرفه به ما اجازه می دهد که مانند شرلوک هلمز، خلاق، غیر عادی و دارای قوه تخیلی بالا باشیم و محدود فکر نکنیم. اما در زندگی واقعی، ما باید بیشتر شبیه دکتر واتسون باشیم."

جود لا تاکید می کند که بهترین خصوصیت فیلم جدید "شرلوک هلمز" که فیلمنامه آن از رمان "سر آرتور کونن دویل" اقتباس شده وتوسط گای ریچی کارگردانی می شود، این است که داستان آن از زبان دستیار شرلوک هلمز بیان می شود.

او گفت: "به نظر من بهترین و مهمترین خصوصیت فیلم جدید شرلوک هلمز، این است که دکتر واتسون داستان آنرا بیان می کند. داستانی که غم انگیز و در عین حال امیدوار کننده است .این داستان واقعا" خاطر انگیز و جالب است."


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture  
منبع: aftabir.com