وی که در "امشب شب مهتابه" با مهناز افشار همبازی بوده گفت: خوشبختانه در هر دو فیلم با...
 

این بازیگر جوان درباره بازی در "امشب شب مهتابه" گفت: در این فیلم نقشی متفاوت با "غیرمنتظره" بازی می‌کنم و نقش خواننده‌ای را دارم که زندگی‌اش به دلیل مشکلی نابود شده و روزهای پایانی عمر را می‌گذراند.
وی درباره مضمون فیلم گفت: "امشب شب مهتابه" مضمونی انسانی و معنوی دارد که ویژگی فیلمنامه‌های کریمی است. از این جهت شاید در نگاه اول با "غیرمنتظره" شباهت‌هایی داشته باشد، اما از نظر قصه و فضا دو تجربه متفاوت در کارنامه کارگردان هستند.
عبادی درباره ویژگی‌های نقش خود در فیلم تازه کریمی افزود: از قبل تا اندازه‌ای نواختن پیانو را می‌دانستم، اما برای این فیلم دوره آموزشی را پشت سر گذاشتم. باید در بعضی سکانس‌ها پیانو می‌زدم و در آواز خواندن هم به جای احسان خواجه‌امیری لب زده‌ام.
وی که در "امشب شب مهتابه" با مهناز افشار همبازی بوده گفت: خوشبختانه در هر دو فیلم با بازیگران حرفه‌ای همکاری کردم. هانیه توسلی و شهاب حسینی در "غیرمنتظره" و افشار در "امشب شب مهتابه" تاثیری خوب روی بازی من داشتند.
عبادی ادامه داد: آنها این فرصت را به من می‌دادند تا از تجربه‌هایشان در بازیگری استفاده کنم. بازیگران مقابل انرژی و حس به یکدیگر منتقل می‌کنند و اگر ارتباطی درست داشته باشند، به بهتر شدن بازی هم کمک می‌کنند.
این بازیگر در پایان با اشاره به پیشنهادهایی که دارد افزود: ترجیح می‌دهم شتابزده انتخاب نکنم. در دو فیلمی که بازی کرده‌ام با گروهی حرفه‌ای همکاری داشتم و تجربه‌هایی مفید به دست آوردم. امیدوارم این مسیر را ادامه بدهم.
فیلم سینمایی "امشب شب مهتابه" به نویسندگی و کارگردانی محمدهادی کریمی و بازی مهناز افشار و دانیال عبادی احتمالا پائیز امسال روی پرده سینماها می‌رود.
 
 
 
 
 گردآورى: گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: ايراسان