التون جان
این فیلم داستان به شهرت رسیدن این خواننده موفق را به تصویر می کشد و بسیاری از آهنگهای موفق او از جمله....
                             

بزودی یک فیلم درباره زندگی التون جان ساخته خواهد شد و این خواننده دوست دارد جاستین تیمبرلیک نقش او را بازی کند.

از نظراین ستاره ۶۰ ساله، بازیگر فیلم "شبکه اجتماعی" بهترین گزینه برای این نقش است.

التون جان گفت : جاستین تیمبرلیک در موزیک ویدئوی آهنگ"انسان موشکی"، خیلی خوب نقش او را بازی کرده است.

جان در حال تولید یک فیلم درباره زندگی خودش است واین فیلم موقتا "مرد موشکی" نامیده شده است.

این فیلم داستان به شهرت رسیدن این خواننده موفق را به تصویر می کشد و بسیاری از آهنگهای موفق او از جمله "آهنگ تو" و "خدا حافظ جاده زرد آجری" در این فیلم توسط بازیگر نقش التون جان اجرا خواهد شد.

بنا به گفته التون جان، جزئیات و اطلاعات بیشتر درباره این فیلم در هفته های آینده اعلام خواهد شد اما کارگردان آن از قبل انتخاب شده است.

فیلمنامه فیلم زندگی التون جان توسط لی هال نوشته شده است. لی هال نویسنده "بیلی الیوت" و یکی از نویسندگان فیلم موفق باکس آفیس کریسمس با نام "اسب جنگی" است.

التون جان گفت: این یک فیلم موزیکال درباره زندگی اوست.
او گفت: "این فیلم یک تصویر واقعی از زندگی من نیست بلکه درواقع یک نگاه سورئال به زندگی من است."

او در ادامه حرفهایش گفت: "جزئیات بیشتر این فیلم بزودی اعلام خواهد شد. ما کارگردان این پروژه را انتخاب کرده ایم و تنها مسئله باقیمانده این است که فیلم را مطابق فیلمنامه و همانطورکه دلمان می خواهد بسازیم."

بنا به گفته التون جان، بازیگر اصلی این فیلم که نقش این خواننده را بازی خواهد کرد هنوز انتخاب نشده است اما او ترجیح می دهد جاستین تیمبرلیک این نقش را بازی کند . جاستین تیمبرلیک که در ابتدا به عنوان خواننده یک گروه موسیقی ، مشهور شد پس از مدتی از این گروه انصراف داد و یک آلبوم تکنفره منتشر کرد و وارد سینما شد.

التون جان به لس آنجلس تایمز گفت: "من یک فهرست از بازیگرانی که دوست دارم نقش اول این فیلم را بازی کنند تهیه کرده ام و جاستین تیمبرلیک در ردیف اول این لیست قرار دارد زیرا این بازیگر قبلا" هم در ویدئوی آهنگ "مرد موشکی" نقش من را بازی کرده و بسیار خوب از عهده اینکار برآمده است."


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture  
منبع: aftabir.com