راستش را بگو»
سازندگان سریال «راستش را بگو» به تازگی با لعیا زنگنه نیز به توافق رسیده‌اند و این بازیگر با انجام تست گریم طی چند روز آینده مقابل دوربین خواهد رفت....
                                             

لعیا زنگنه به گروه بازیگران مجموعه تلویزیونی «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج پیوست.

به گزارش شبکه ایران، مجموعه تلویزیونی«راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج اواسط آذرماه امسال در تهران کلید خورد و تاکنون حدود 30 درصد آن تصویربرداری شده است.


با پایان تصویربرداری در لوکیشن مترو، گروه تولید امروز ضبط تصاویر قسمت‌های مربوط به دادگاه در بیمارستان عمل را پی می‌گیرند و فردا به دانشکده‌ای در اتوبان باقری خواهند رفت. در این لوکیشن آتیلا پسیانی، حسن پورشیرازی و دانیال عبادی مقابل دوربین خواهند رفت.


سازندگان سریال «راستش را بگو» به تازگی با لعیا زنگنه نیز به توافق رسیده‌اند و این بازیگر با انجام تست گریم طی چند روز آینده مقابل دوربین خواهد رفت.


با پایان قسمت‌های مربوط به دانشکده، تصویربرداری بخش‌های مربوط به جنگ در شهرک دفاع مقدس آغاز می‌شود.


حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، رویا تیموریان، نیوشا ضیغمی، دانیال عبادی، مهدی سلوکی، علیرضا جلالی تبار، رحیم نوروزی، امیرحسین مدرس، اصغر نقی زاده، علیرضا خطیبی، الناز بهمن زاده، محمد عمرانی، آزاده ریاضی، نازآفرین کاظمی، عباس جمشیدی، اشکان اشتیاق، ایمان صفا و (با حضور) ثریا قاسمی و امیر آقایی (در نقش دکتر چمران) بازیگران اصلی این سریال هستند.


فاطمه سمرقندی تهیه کنندگی «راستش را بگو» را در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای با مشارکت مترو و شبکه اول سیما برعهده دارد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture   
منبع: inn.ir